Misschien dat sommigen ons vorige topic zich nog wel kunnen herinneren:
[ITP] Een pennyjongetje van 48 jaar? Ja het kan!
Dit weekend was lieve vriendin en stalgenootje Saskiaojan een weekendje weg, dus mocht mijn vader weer op haar fjord Ojan passen! Zelf heb ik een haflinger merrie genaamd Heidie. De dikste vrienden, wat extra lol betekend. We hebben weer erg genoten, dat is wel te zien aan de foto's denk ik

We begonnen met een rondje buiten om. Maar dan moet er eerst wel heel goed gepoetst worden

Opzadelen, niet alles kan goed gaan natuurlijk

Klaar om te gaan!

Blije oortjes

En als je terug bent je pennypony heel veel knuffelen omdat hij zo lief was

Ik heb ons ritje gefilmd met een camera op mijn cap! Zeker leuk om te kijken. (Onderweg maak ik telkens filmpjes en die sturen we natuurlijk naar Saskia

https://www.youtube.com/watch?v=cTs9j-YaUzY
Deken op doen

Toen meneer en mevrouw waren afgezadeld en hun dekens weer op hadden mochten ze even lekker rollen!

En dan gaan wij even de stallen uitmesten en water halen!

Worteeeel tijd

Het pennyjongetje wou niet meer mee naar huis, en wou bij Ojan blijven. Maar je kan niet alles hebben natuurlijk

Dag pennypony, tot morgen

Gelukkig vliegt de tijd, en voor je het weet ben je al weer op stal om lekker te poetsen (borstels leg je gewoon op Ojan z'n billen

Na een dag school en werk, kun je niet meer buiten rijden. Dus wat doe je dan, juist dan ga je binnen rijden. Nooit verwacht dat hij dit ging doen, maar we hebben ons prima vermaakt! (Al is buiten rijden meer hun ding

En daarna is het weer tijd voor woooortels. Ik heb geen foto dat hij Ojan er eentje geeft, maar wel een met Heidie samen.

Sas, onwijs bedankt dat we op jouw pennypony mogen passen! We genieten zo samen. En zonder jouw brave Ojan en jou was het niet mogelijk

Bedankt voor het kijken allemaal!
Laten jullie een reactie achter?
Tot de volgende keer