Vanwege het weer werd het even spannend of het nog wel door zou gaan, maar een aantal modellen durfde het aan om met de stevige wind naar Appelscha te rijden en er waren gelukkig ook een aantal die-hard fotografen die de modellen op de gevoelige plaat vast wilden leggen.
We hadden geluk

Ik had onze zwart panterbonte Lightning meegenomen en mijn man, zoon Myko van net 4 en hond Gabi waren gezellig mee !! (Lightning is Myko zijn eigen pony

Er zijn schitterende foto's gemaakt van Lightning, zowel portret als losgooifoto's, maar de foto's van mijn zoontje met zijn Lightning zijn zo sprekend voor hun band, dat ik dit topic speciaal daar voor open. Natuurlijk zijn er heel veel foto's.... en was het kiezen ontzettend moeilijk... maar ik heb er 15 uitgezocht

Eerst even de modellen voorstellen:
Lightning, 8 jaar, NAS ster/keurmerrie, bijna 6 maand drachtig:

Myko, 4 jaar, dierenliefhebber

Alhoewel de rest van de "familie" geen model is, toch even een mooie foto van ons

Myko en zijn Lightning, de foto zegt genoeg

Hoewel het Myko allemaal wat lang duurde eer hij mocht rijden, zijn er nog een flink aantal mooie plaatjes van hem geschoten:

En toen op weg naar het opzadelen (natuurlijk loop je niet zelf, als je je pony bij je hebt

Rijden:

Gabi doet graag mee:

Nou, dat waren ze alweer... Myko en Lightning zouden het leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten!

Tot de volgende keer!!