Het leek me leuk om een overzichtje te maken van mijn pony Larry Andy.
Voordat ik foto's plaats zal ik eerst kort wat over hem vertellen:
Naam: Larry Andy
Roepnaam: Lerrie, Ler, Lerreper, Dikzak, Witje
Leeftijd: 6 jaar (2009)
Geslacht: Ruin
Stokmaat: 1.47
Ras: Connemara
Niveau: L springen, we moeten onderhand over naar het M.
Het begon allemaal op een dag eind juli. Ik was al een tijdje op zoek naar nog een pony. Veel pony's uitgeprobeerd maar het was allemaal net niet goed genoeg voor mij. Totdat ik de advertentie van Larry tegenkwam op Sporthorses.
1)

2) En wat stond hij er verkeerd op.

Zo gezegd zo gedaan, mams en ik afgerezen naar het puntje van Drenthe en daar besloot ik al snel dat Larry mijn pony ging worden! Ler was erg dun door alle stress van de lange reis van Ierland naar Nederland en hij kende nog weinig maar door zijn lieve uitstraling was ik verkocht.

3) Hij werd een paar dagen erna goedgekeurd en toen naar ons gebracht door de handelaar.
Hij mocht meteen genieten van zijn dagelijkse weidegang.

Ik heb iets meer dan een week met Larry geknuffeld en getut, hij kreeg een tijdelijk zadel van de zadelmaker en daarna ben ik er thuis voor het eerst opgestapt.
4)

5)

Eind 2013 en begin 2014 reden we veel BB wedstrijden.
6)

Ook werden we kampioen van de BB tijdens de Enschede Kampioenschappen.

7)

In maart 2014 stond Larry's eerste B wedstrijd gepland!
8)

Begin mei was het helaas mis. Larry was steeds op en af kreupel en de dierenarts kon maar niet vinden wat het was. Na talloos veel onderzoeken kwamen we erachter dat Larry zijn botvlies gescheurd had bij zijn griffelbeentje. Dat betekende een tijd stil staan.

http://boktimg.nl/img/m/liR75O.jpg
Onze 'comeback' was eind juli op de Kringkampioenschappen in het B springen.
We werden 3de met 78,5 stijlpunt met geweldig commentaar van de jury!

http://boktimg.nl/img/m/1WofLV.jpg
Thuis trainden we rustig door.
9)

Nog wat wedstrijden!
10)

Het ONCK 2015 (Open Nederlands Connemara Kampioenschap) waar ik die dag veel prijzen mocht binnenslepen, onder andere met Larry een 2de plek in het L springen!
11)

De kringkampioenschapen waar we nog een prijs hadden.
12)

Het KNHS kamp van 2015. Een geweldige week en Larry had heel veel fans!

13)

Tussendoor een paar wedstrijden, veel buitenrijden en knuffelen!
14)

En met nog wat kleine dingetjes op de planning en vooral veel relaxen gaan wij 2015 hopelijk mooi afsluiten om vervolgens van mijn laatste periode met hem en mijn andere pony te genieten.

15)

Ik had nog graag veeeeel meer foto's geplaatst en veeeeel meer verteld maar ik denk dat ik een leuk overzichtje heb kunnen maken. En wat ben ik trots op Larry!

Sorry als het topic verkeerd staat!