Ik heb haar inmiddels al bijna 5 maanden
Maar het voelt allemaal nog nieuw en ik moet er nog steeds aan wennen dat ik haar 'mijn' paard mag noemen.Ik was totaal nog niet op zoek naar een nieuw paard nadat mijn vorige paard, Andros, is ingeslapen op 12 januari 2015. Echter, een oud-stalgenootje tagde me begin juni op facebook bij de verkoop-advertentie van India. Ik had eens snel gekeken en ze bleef wel in mijn gedachten. Ik heb de advertentie later uiteindelijk nog een paar x bekeken, maar mijn verstand zei me dat ik het beter nog niet deed, het was te vroeg.
2 weken later opende ik facebook, en daar stond ze weer! Bovenaan... Ik herkende de foto direct en begon de advertentie weer door te lezen. Jep, dit is ze...
Toen ging het heel erg snel. Op een donderdag zag ik de advertentie en op zaterdagochtend ben ik gaan kijken. Diezelfde dag heb ik nog besloten dat ik haar zou kopen
En 2 weken later, op 28 juni, was ze er dan eindelijk
India XCI, roepnaam Indy, 5 jarige PRE merrie van 1.61m groot
Ze is wel zadelmak, maar nog niet goed doorgereden. Zelf begin ik helemaal opnieuw met de basis en we doen het gewoon heel rustig aan
Uiteindelijk wil ik graag kunnen buiten rijden met haar

Net gearriveerd en de omgeving eens goed bekijken

De eerste keer wandelen in het bos, alles was spannend, maar ze was wel heel braaf

Ze vond een vriend voor het leven

Duidelijke taal

We longeren af en toe wat. Ik heb enorm moeten wennen aan het fijngevoelige, dit was ik duidelijk niet gewend. En zij was overduidelijk niet gewend aan mijn grote hulpen. Hier moet ik zelf enorm op letten. Inmiddels heb ik hier ook hulp bij

Hier kijkt ze heel onschuldig nadat ze lekker op het handvat had staan kauwen. Inmiddels weet ik dat ik niks kan neerleggen in de weide, want ze is er mee vandoor

Horzel-eitjes verwijderen is een serieuze bezigheid

Dingen vast pakken vind ze heel leuk

Haar kroel-look

Met haar wintervacht