Elk jaar maak ik wel een topic op ejl, dit jaar dus ook. Helaas is het dit jaar een jaar met niet alleen hoogtepunten, maar ook met een enorm dieptepunt

Maar laten we beginnen bij het begin
Januari :
Er lag sneeuw! Toevallig had ik al een afspraak met kathe voor een shoot, dus dat kwam top uit!
1) mijn knappe prinses

2) stoere ojan

Tropic ; [ITP] New forest cordia en fjord ojan in de sneeuw
Februari :
Hadden we een koude fotomeeting , maar oh wat ben ik blij met de foto's
3)

4)

Topic; [ITP] Knappe Cordia bij de spartelvijver in het drentsfriesewold
In maart, april en mei deden we ook vanalles vooral gezellig met zijn 3en
5)

6)

Topic ; [ITP] Its a rainy day...
En cordia en ik reden onze eerste oefencross en wat dressuurwedstrijdjes
7)

8)

Crosstopic; [SGW-ITP] New Forest prinses Cordia haar eerste cross
Dressuurtopic; [RIJ-ITP] New forest Cordia in het zonnetje op concours
In juni en juli hebben we lekker van het mooie weer genoten,veel buiten gereden en had ojan ook een shoot!
9) in het kader van lol met je knol

Topic; [ITP] Mijn wijze stoere blonde Ojan bij de spartelvijver
Ook heeft ojan meegedaan begin augustus aan het ringsteken, wat een feest was dat
9)

En toen werd het augustus.......
Helaas moest ik toen dit topic maken;
[IM] Mijn prinses is niet meer....
Door een noodlottig ongeval moest ik mijn mooie prinses laten inslapen, veel te jong en nooit verwacht.... Ook zat ik zelf goed in de kreukels, waar in nu nog steeds last van heb.
Maar gelukkig had en heb ik mijn aller beste vriendje en therapeut Ojan nog en die sleept me overal doorheen; dag later zat ik er al weer op voor een minirondje, onder de pijnstillers, minstens 10 hechtingen in mijn mond en een dikke hersenschudding

10) 2 weken na het ongeluk, op de bank bij de therapeut

En het leven gaat door, dus wij ook....
In september heb ik het rustig aan gedaan, vakantie gehad waar ojan zeer goed verzorgt werd door mijn lieve stalgenootje en vriendinnetje met haar pennypapa

11)

Topic; [ITP] Een pennyjongetje van 48 jaar? Ja het kan!
En toen werd het oktober! Tijd voor veel plezier! Autumndeserttrail in onze achtertuin en een strandrit!
12)

13)

Topic; [RIJ-ITP] Zand, strand en zee, een gouden weekend!
En ook kwam in oktober mijn nieuwe uitdaging en hoop voor de toekomst op stal.... We beginnen weer overnieuw met een 3 jarige, vers uit het land

Meet Prada; ze krijgt nog haar eigen topic! Moeders is een haflinger, vader een fries of tinker oid.... Maar o wat is ze braaf..... 1.50 en dus 3 jaar!
14)

15) en ondertussen hoppen we al gezellig rond met veel rust en geduld

http://boktimg.nl/img/m/W5VBdz.jpg
Het was een bewogen jaar.... Hopelijk wordt 2016 een jaar met alleen maar weer hoogtepunten!
Bedankt voor het kijken en een berichtje vinden wij altijd leuk