Schitterende foto's en ook een heel aansprekend paardje!
djinnie
Geplaatst: 01-11-15 19:27
Wat is ie prachtig Hij maakt ook al lekker een warme winterjas aan En ja, hij is echt van jou, hahaha, daar heb je tenslotte helemaal zelf voor gezorgd (met een flinke hulp van merrie en hengst ) Ilya is geweldig.
leuk dat je dat zegt, djinnie. hem zelf gefokt te hebben maakt het nog specialer
Muronia
Geplaatst: 01-11-15 20:06
Heel bijzonder gevoel he, dat je het bestaan van zo'n mooi dier mede veroorzaakt hebt en dan ook nog mag zeggen dat ie van jou is . Hij blijft knap hoor!!
oh blijkbaar is mijn post er van daarnet (zat op familiereunie) niet doorgekomen.
Dan beginnen we opnieuw. wow wat een geslaagde foto's en inderdaad heel andere stijl S en Ro, leuk. Ken niks van fotograferen maar met zo een model lijkt het me niet echt moeilijk
Kat wat is en blijft hij toch knap, ik denk de beste kruising ooit. Heb al een tijdje stiekem een droom, hem en jou eens in het echt ontmoeten, ik blijf zo verliefd op hem Ooit gaat het ervan komen, zeker weten
Wow Prachtige foto's....zou ik wel erg blij mee zijn. Maarre het onderwerp kan gewoon geen lelijke foto's geven
Ine23
Geplaatst: 02-11-15 10:32
Volgens mij wordt dat zo'n ruig paardje later ! Hij ziet er super uit en de foto's zijn ook érg leuk. Fijn dat je toch regelmatig op bezoek kan en foto's kan (laten) maken, zou kan je toch z'n hele kindertijd goed volgen .