Ik heb haar ruim 5 jaar lang met veel plezier bereden, verzorgd, en heb bovenal veel met haar meegemaakt.
De reden dat ik met haar ga stoppen vertel ik hier liever niet. In ieder geval is en blijft het wel ontzettend moeilijk
Er zal over een tijdje iemand anders op haar gaan rijden.Het liefst wil ik natuurlijk de mooie tijden die ik met haar heb gehad herinneren. En ik wilde de 5 jaar met haar samen proberen in een topic samen te vatten.
1. Toen ik net met haar begonnen was, in 2011. Hier was ze 12. Het was nog wel even wennen, het was een hele overgang van manegepaarden naar iemands eigen pony. Zoals een echte haflinger, een eigen willetje. Maar met lessen kwamen we al heel ver en ging het rijden steeds beter

2. Op den duur durfden we het ook aan om zelfstandig op buitenritjes te gaan. Dat was onze favoriete bezigheid

3. Meestal ging dat heel goed, met tussendoor nog wel eens van dit soort momentjes

4. Ondertussen gingen we ook regelmatig lekker bezig in het land

5.

6. En tussendoor natuurlijk lekker tutten

7. Of lekker met haar spelen in het land

8.

9. Met de andere meisjes op buitenrit

10. Een poging tot barrelracing

11. En we hebben nog een paar fotoshoots gedaan

12.

13.

14.

En hier nog een filmpje die ik een keer van haar heb gemaakt:
Ik heb het er echt ontzettend moeilijk mee en kan het eigenlijk nog niet helemaal bevatten
Voorlopig ga ik ook niet aan een nieuw paard beginnen, misschien over een tijdje weer. Maar eerst moet ik dit verdriet verwerken.. Sorry dat het een beetje een onoverzichtelijk topic is misschien, maar ik heb mijn hoofd er nu natuurlijk niet helemaal bij..
Ik zou het in ieder geval erg fijn vinden als je een reactie achterlaat.
Alvast bedankt!