Ik belde een vriendin met de medeling dat we Heaven hadden gevonden en gekocht, het eerste wat ze zei was... Ik zei nog zo..... hihi
Maar helaas we konden de liefde niet weerstaan!, Meet Heaven!
We wilde al een tijdje een lieve leuke maar vooral brave shetlander voor mijn zusje. Maar ze waren allemaal, te klein, te fel, te groot, te duur, te jong en zo nog een aantal dingen.
Vandaag was er markt in Wijchen, Kijken, kijken, NIKS kopen zeiden we nog. Tot we bij een groep grote en goed verzorgde shetjes kwamen. Even blijven kijken en weer verder maar op de terug weg toch weer blijven plakken. Even aaien en gevraagd hoe wat.
Een braaf gereden pony, bereden en betuigd(waarschijnlijk). Goed verzorgd wel op leeftijd maar zag er nog fit uit! Kind erop en even een test rondje!
En ja hoor! Verkocht!
infotje, Heaven is een merrie van 22jr met volledig papier. ze zal zo rond 1/1,05m zijn denk ik
Lotte met Heaven
Op de markt, kijken of ze braaf mee liep.

Mee naar de trailer lopen

Er moest natuurlijk gelijk gepoetst worden, wel heaven even wat water en hooi geven.

Knuffel time

Maandag staat we in de Gelderlander met foto en interview!!
Het was een leuke ochtend maar moet eerlijk zeggen dat ik Elst en Hedel, vele malen beter vond dan hier. Heel veel op hele kleine oppervlakte. Hoop veulens waar totaal niet naar werd gekeken (eentje heeft zichzelf bijna opgehangen, ze hadden niks in de gaten tot mijn moeder het zei. Beest stond inmiddels te pompen en te hijgen van ademnood). Geen hooi en water voorziening en er lag dus ook geen hooi bij de paarden. Ik heb niet "tegen" paarden markten anders zou er niet heen gaan, maar als ik vandaag zag krijg ik wel een beetje de kriebels!

Eerst had je die veulens dan n boom en zei stond net achter de boom. Ze hoorde bij die groep met grote shets.. Tussen de boom en dat grote zwarte paard!
eten? IK HEB BESLOTEN OM NAAR HET GRAS TE GAAN! en of de ruiter dat goed vind? IK HEB HONGER! XD hihi