Ik heb al enige tijd niks meer gepost omdat ik helaas door vervelende omstandigheden mijn Arabische volbloed heb moeten verkopen. Gelukkig heeft hij een super huisje gekregen en houd ik zeker contact met de nieuwe eigenaar!
Na 2 Arabische volbloeden gehad te hebben ben ik deze keer bij een leuke kruising uitgekomen. Heel wat anders, maar wat een geweldig dier!
Ik ben in de tijd dat mij vorige Arabier is ingeslapen al eens bij een fokker hier in de buurt (vrijepaarden op bokt) geweest en na allemaal kuddes te hebben bekeken was meteen duidelijk dat er 1 was waar mijn aandacht meteen naartoe werd getrokken, wat een gaaf dier! Helaas was mijn budget na alle DA kosten van mijn Arabier niet toereikend en heb ik hem niet kunnen kopen. Nu een dik jaar later toch stiekem eens gehoord, met de gedachte dat hij al lang verkocht zou zijn. Maar niets was minder waar, hij was er gewoon nog! Weer wezen kijken door de kuddes (mijn moeder zou daar ook een paard uitzoeken zodat ze met zijn 2en konden komen en we zeker wisten dat ze goed met elkaar kunnen). Maar aangekomen bij de hengst welke ik vorig jaar ook uitzocht was het weer meteen liefde op het eerste gezicht.
Dus al snel volgde de afspraak voor het castreren en is deze knapperd samen met een klein friesje onze kant op gekomen!
Ik zal het verhaal niet nog langer maken, hier de foto's:
Meet Nero!