1.

Hallo allemaal! Het is alweer even geleden dat ik foto's heb laten zien van Lola dus ik vond het tijd dat ik dat weer eens deed. Lola staat momenteel nog steeds lekker in de kudde thuis. Af en toe pak ik haar eens voor een poetsbeurt, een fietsrondje of een rondje als handpony naast de sulky. Ze vindt het geweldig om wat te doen, maar ik laat haar bewust veel met rust. Omdat ze een aparte kruising is wil ik haar ruim de tijd geven om uit te groeien. Lola is inmiddels alweer 2,5 jaar en dat betekent dat ik haar wel iets meer wil pakken. Geen zware dingen, de ene week een rondje naast de fiets en de andere week wat grondwerk. Vanmorgen heb ik na het maken van de foto's voor het eerst grondwerk met haar gedaan aan de hand van clickeren. Ze pakte dit enorm snel op. Ik ben begonnen met het volgen, het halthouden, het wachten, het voedsel weigeren en het achteruitlopen. Na zo'n 10 minuten merkte ik dat ze minder geconcentreerd was en toen ben ik ook gestopt. Ik wil haar niet forceren en ze moet het leuk blijven vinden, maar gelukkig vond ze het helemaal geweldig dat ze eindelijk eens wat mocht doen! Genoeg gekletst, geniet van de foto's! Lola ging lekker showen!
LD Live Laugh Lola | 24.05.2013 | shetlander x arabier | schofthoogte 1.19 m. & konthoogte 1.23 m.
2.

Hier is goed te zien hoe wit haar staart al is!

3.

4.

Jeeeej rennen met een grasje in m'n mond!

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Stiekem ben ik een tuigpaard

11.

12.

13.

14.

15.

Bedankt voor het kijken, reacties vinden wij heel leuk!