Ik heb even getwijfeld, wel of geen topic aanmaken..
De keuring was dit jaar binnen, hierdoor zijn de foto's minder mooi geworden, helaas!
Ook ging er die dag het nodige mis, waardoor de voorbereidingen niet zo lekker liepen en Pluis haar nummer niet goed vast zat, maar ook haar staartplait opzij zakte (en dat terwijl haar staart zo mooi was ingevlochten door een goede vriendin van mij, dat er zelfs over gesproken werd door de presentator! zonde dus:( )
Echter, toch besloten (met wat aanmoeding) een topic aan te maken om ons shire ras wat te promoten! je ziet ze immers nog niet zo veel

Vorig jaar deden wij ook mee, toen was het buiten! en hier heb ik toen ook een topic over aangemaakt:
[ITP] Pluis haar 1e shire show!
A fijn, dit jaar deden we dus weer mee, lang leven de lol!

Voor nu, gewoon lekker voor de lol mee gedaan dus!

(Pluis wou 2x toe niet de trailer op, hierdoor een uur vertraging in de ochtend.. ging op de trailer, vol op mijn voet staan, waardoor ik met een dikke blauwe voet haar voorgebracht heb en als klapper op de vuurpijl verrek ik een uur voor de keuring mijn middenrif met het optillen van een bak wortels waardoor ik amper nog lucht krijg..
Gelukkig had ik, of eigenlijk Pluis een eenorme Fanclub bij zich, wat een helden en wat een toppers!

Een hele goede vriendin van mij was mee, en heeft haar hele staart opgevlochten, echt top! want een mega dikke staart zo opvlechten.. RESPECT!

Verder was er een stalgenootje mee, een verzorgster van Pluis en de dochter van de stalbaas was ook gezellig mee! omdat er vooraf het nodige mis ging bij mij, hebben deze meiden allemaal onwijs geholpen met de voorbereidingen, zonder hun was het mij nooit optijd gelukt, dus echt onwijs bedankt meiden!!

Ook mijn lieve ouders waren weer mee, zij hebben Pluis erheen gereden en weer thuis gebracht, met onwijs veel geduld dit jaar

Zo, nou.. genoeg bedankjes en gepraat! hier een paspoortje van mijn Pluis! en dan gelijk de foto's erachteraan!

Stamboeknaam: Heavy Horses Sadie's Pluis
Roepnaam: Pluis
Ras: Shire
Schofthoogte: 1.70M (ongeveer)
Geboortedatum: 19-03-2013
Leeftijd: 2.5 Jaar
Kleur: Bay/Roan/Sabinobont (meningen zijn er beetje over verdeeld)
Geslacht: Merrie
Vader: Aarons Jager
Moeder: Cricket Sadie

Mijn moeder, heeft mij de dag ervoor geholpen met wassen, na 5 uur waren we eindelijk klaar en was alles wit!

na 5 uur wassen, treft je je paard de volgende ochtend zo aan in de stal..
en daar gingen we dan:

De engelse Jury controleerd haar op alle punten van dichtbij.

De 3, 2 jarige naast elkaar opgesteld

In draf de ring verlaten met onze prijs
We werden 3e, maar dat had ik al voorspeld

Na de keuring heeft Babette buiten nog wat foto's van ons geschoten, bedankt!