woensdagavond 2 september was het zover, chardon en ik samen op de ginkelse hei op de foto, ik wou dit al zo lang, bang dat ik altijd ben dat ik afscheid van hem moet nemen, en dat ik geen mooie foto's heb, daar zou en moest verandering in komen
op zoek naar een fotograaf, tja waar kies je voor? ik heb over internet gezocht naar een fotograaf waarvan de foto's me aanspraken, ze moesten vooral zacht zijn en een fijne sfeer uitstralen, de foto's van Susan van SSdesign op bokt spraken mij ontzettend aan, ik heb haar een mail gestuurd en zo werd de afspraak gemaakt, een hele fijne fotograaf die de tijd neemt, rustig is en super mooie foto's maakt!
de hele dag druk geweest, mn zus lief aangekeken of ze mn haar wou doen, uiteindelijk alleen maar gestyled, en mezelf in een jurk gehesen die natuurlijk pas op die dag aankwam, waarvan ik niet wist of hij zou staan en mooi zou zitten

en toen kreeg ik die mail... de foto's waren klaar! en nu mag ik er 10 uitzoeken, leuk... maar het is zo moeilijk... welke, ze zijn allemaal zo mooi

ik wil Susan van Silent Shiver heel erg bedanken voor de prachtige foto's