Vandaag heb ik m'n vent (Vosje 2.0
) voor het eerst geknot, was toch benieuwd hoe het hem zou staan. Ook maar een goed hoofdstelletje op gedaan en de camera erbij!Moet zeggen dat ik hem erg mooi vind
Hij vermaakt zich altijd erg leuk in de bak, rondjes galopperen en draven, van hand veranderen, volte hier en volte daar. Wat versnellen, wat rustiger. Hij is alvast aan het oefenen wat hij straks onder het zadel mag doen

Vandaag vooral galopfoto's!

Hij is een 3 jarige Cliff Z x Zeus. Zadelmak en we zijn bezig met ruitermak. Hij pakt het erg goed op en is erg braaf! We nemen lekker de tijd, alles vanuit puur vertrouwen.
We zijn bezig met meer vetjes. Het is even afwegen hoe en wat nu hij natuurlijk wat meer beweging krijgt dan enkel jong wezen in het land. Hij krijgt een lekkere berg hooi en overdag staat hij gewoon in het land. Momenteel helaas weer paddock, omdat het land zeiknat is.
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15
Zn knappie koppie

( ik vind hem overigens wel niet extreem mager of zonder bespieing hoor , maar wel wat minder tegenover je vorig topic )
Het lijkt wel alsof je een heel verkeerd beeld hebt van een mooi gezond paard, omdat er in je titel staat dat ie zelfs mooier wordt...