Altijd al een droom gehad om met eigen paard op vakantie te gaan. Nooit gedacht dat het zou gebeuren maar ik ben een heerlijk weekend met Pino naar de Veluwe geweest.
In eerste instantie zouden we in mei al gaan maar helaas verstapte Pino zich twee weken voor die tijd op buitenrit en was niet voldoende hersteld om een heel weekend te kunnen lopen. Dus werd het weekend verplaats. Achteraf maar goed ook want het was bagger weer

En moet je toch een kijken wat voor prachtweer we gehad hebben. Niet te koud, niet te warm, precies goed!
Goed, ons weekend. Aangezien ik altijd bang ben iets te kort te komen had ik de auto al weer veel te vol gepakt.

Maar goed dat we zo'n grote bak hebben

Afijn, vrijdag vertrokken naar Ermelo waar de pony's heerlijk konden vertoeven van hun stalletje. Alles uitgepakt, en naar mijn ouders huis gereden waar Lianne en ik zouden slapen.
Begin van de avond terug om even de buurt te verkennen en een klein uurtje gereden. Gelukkig wist ik grotendeels nog de weg haha. Daarna Pien en Zac nog even laten rollen en kennismaken. Vanaf minuut 1 waren ze beste vriendjes.

Toen we een half uur later terug kwamen stonden ze er nog zo bij

Pien lekker op stal

Zaterdag vroeg uit de veren voor een mooie tocht. We zouden lekker gaan lunchen bij Boshuis Drie. Gewapend met kaarten, gps en een portie richtingsgevoel zijn we daar uitgekomen. Als we de boswachter tegen waren gekomen was hij vast niet blij want het was niet allemaal via het ruiterpad

Heerlijke pannenkoek gegeten

Met de paardjes lekker op de weide zodat ze even konden bijtanken.

Na de lunch de weg vervolg en ons maar aan de route gehouden.

Uiteindelijk dik 20 km gereden, na wat opstartproblemen (lees, binnen 50 m na vertrek er al weer naast liggen) hebben we heerlijk gereden. Paardjes lekker even in de paddock na een douche.
Ze waren zo moe

Zondag iets later uit bed. Ik had wat spierpijn overgehouden van de vorige dag dus moest even op gang komen

Na het ontbijt naar stal vertrokken en rustig opgezadeld. Besloten om rechtstreeks naar de heide te rijden en daar even lekker rond te rijden. Wat is dat toch mooi!!!

Pien vond het zo leuk! Kop erop, oren strak naar voren en gaan met die banaan. Prethoofd

Mooie 16 km gereden en enorm genoten van alweer ons laatste ritje van het weekend.

Na de rit een welverdiende bak slobber.

Dit weekend was meer dan geweldig en ben ondanks zijn explosies enorm trots op Pino. Hij heeft het super goed gedaan en was heel braaf. Zeker voor herhaling vatbaar. Maar ben blij dat hij weer lekker in zijn weitje staat.
Wie weet volgend jaar naar het strand