In dat bos zwierven allemaal elfenfotograafjes, die de mooiste plaatjes konden schieten.
Zulke mooie plaatjes dat zelf het verkreukelde mens exemplaar met Sjolvir de gouden koningin er nog mooi opstonden. (Ben heel blij dat ik toch gegaan ben, 1 omdat ik nu wel met de auto en trailer moest rijden en 2 vanwege het resultaat!)
Geheel tegen de principes in, maar geheel in sprookjesstijl met het geloof in een goede afloop zonder cap...Want tja.. in welk sprookje dragen ze die nou? En he!? Die gouden koningin werd in het verleden gereden met een hoedje, dat is hetzelfde als niets..
Droom mee...
Sjolvir de gouden koninigin...

Hoog in de boom kan je de boskabouters goed in de gaten houden.

Ook Sjolvir de gouden koningin moet af en toe even uitrusten...
Echter Hortensia's blijken duivelse echt niet eetbare bloemen te zijn vergeven van de vuurvliegjes.

Sjolvir de gouden koningin haar favoriete bezigheid, zoeken naar glimwormpjes in het gras, gras.. dat in tegenstelling tot van vuurvliegjes vergeven Hortensia, wel eetbaar is.

Samen onderweg naar het einde van de wereld.

Lekker spatteren in de poel des levens.

De gouden koningin haar oren, roken al iets verdachts... En toen..

In de poel des levens met baby waterkipjes kon je heerlijk je voeten wassen, tot...
Totdat je in het stukje kwam dat poel des bederfs heet... Hier zijn we snel weer uitgevlucht!
Het duurde even voordat de stank weer opgetrokken was.

Snel in galop op de vlucht geslagen voor de wolk uit de poel des bederfs.

Sjolvir de gouden koningin vond de lucht ook niet te harden en deed er alles aan om te ontkomen.

De wolk bleek ons niet meer te achtervolgen en we konden onze weg voortzetten in een drafje.

Run Sjolvir Run!! Naar het einde van de zon!

Toen de zon onderging verdwenen alle elfenfotograafjes en gouden koninginnen weer tussen de bomen in het bos.. Om nooit.. meer gezien te worden.

Fotografen ontzettend bedankt voor de prachtige plaatjes!
Heb ze nog niet allemaal binnen, dus wordt vervolgd.
En ja.. kinketting zit te los.. was ik ook al achter en stang is te smal, had hem geleend, heb zelf geen messing, leen je iets van paard van 1.85.. is het nog te klein voor je mini koningin...
Sjolvir.. weer terug uit het sprookjes leven.. Gewoon in cognito... In gebruik als prikpaal...
Mijn gepensioneerde (sinds 2009) stoere dame!
(moge duidelijk zijn dat stroom klok verzet is en diegene die draad zo dicht op het riet had gezet is aangesproken.)