Vorige maand heb ik met mijn bijrijdpaard Katie voor het eerst mee gedaan aan een fotomeeting, ik wist niet zo goed wat ik er van moest verwachten en hoe Katie zich zou gaan gedragen maar mevrouw heeft zich keurig gedragen! Ik ben heel blij met de foto’s!
Katie is een 12-jarige Ierse merrie met een sterke eigen wil. Ze is werkt graag voor je en als ze je vertrouwd gaat ze voor je door het vuur. Ik rijd haar nu bijna een jaar bij, toen ik begon kon ze nog bijna niks en was ze heel onbespierd. Nu zit ze echt heel goed in haar vel, het vet is spier geworden en haar conditie is veel beter. Ze zit onder de appeltjes en glimt als een gek! Het rijden gaat nu eigenlijk heel goed. We hebben elke week dressuurles maar gaan daarnaast ook lekker naar het bos of een sprongetje maken, ze is lekker veelzijdig! Ik ben van plan om binnenkort dressuur wedstrijdjes met haar te gaan starten! Ik ben zo blij met haar!!

Het was super lastig om 15 foto’s uit te kiezen maar hier komen toch wel de paar leukste!

1. Met mijn lieve vriendinnetje

2.

3. Met Taifoen, haar vriendinnetje

4.

5. Wat we het liefste doen

6. Met mijn beste vriendin TanjaxBas en Katie dr vriendin Taifoen

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15. Tot slot nog een foto van hoe ze eruit zag toen ik 11 maanden geleden met haar begon

Bedankt voor het kijken!