Die dressuurpaarden van tegenwoordig...
Gestrest, gespannen, nerveus, schrikkerig, heet, eigenlijk gewoon onhandelbaar

Nou dat overkomt mij natuurlijk weer! Ga ik met mijn 2 dressuurpaarden (nouja 1,5

Met heel erg veel moeite heb ik ze weer kunnen kalmeren, gelukkig maar! Hier een foto verslag van hoe dit er aan toe ging:
1| Giv was de eerste die er in paniek naartoe ging om de boel even te checken op monsters en ander gevaar. Conclusie: je kunt het aanraken...

2| Uit de inspectie bleek dat je er ook je tanden in kunt zetten, zonder dat de 'balk' je opeet

3| Uiteindelijk heb ik haar zo ver kunnen krijgen om een body check met de 'balken' aan te gaan.

4| En eigenlijk vond Giv zichelf best stoer, want dressuurpaarden zijn ook heel trots aangelegd

5| Lekker bekkie

6| Dit was de volgende stap, het angstaanjagende voorwerp tussen je oren leggen.

7| Prada vertrouwde mij en de 'balken' absoluut niet meer nadat ze had gezien wat de 'balken' met Giv hadden gedaan. Héél voorzichtig kwam ze even kijken.

8| Giv was ondertussen wat bijgekomen van de schrik en vertelde haar moeder dat ze dit samen best aan konden

9| 'He bah, ben ik daar even mooi ingetrapt'

10| Giv zag er nu de lol wel van in, en liep heel trots rond met dat ding op haar hoofd

11| Tijd voor een nieuwe uitdaging: moet ik springen? Prima baas! Ben al weg

12| Prada nam dit minder serieus en vond een normaal galopje goed genoeg om er overheen te komen

13| Knappe mama

14| Mijn stoere baby

15| En tsjaa, zo'n moeder zo'n dochter?

Jullie begrijpen dat deze 2 dames nog dagen staan na te trillen van deze werkelijk indrukwekkende ochtend

(De topic titel en 'vooroordelen' over dressuurpaarden zijn uiteraard onzin en een grapje

Tot de volgende keer!