stanley 10 jaar in mijn bezit, 1 love 2 hearts!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

stanley 10 jaar in mijn bezit, 1 love 2 hearts!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-15 20:49

Al 10 jaar lang mijn maatje.

Stanley heb ik gekocht als 7 jarige haflinger van een manege. Ik heb hem vanaf 1 juni 2015 10 jaar in bezit. Met veel ups en downs haha.

Stanley nog als manege pony
1.Afbeelding

Stanley voor het eerst op een haflingerwedstrijd (onderling) in 2006.

2.Afbeelding

In 2006 ben ik voor het eerst met hem op vakantie gegaan.
3.
Afbeelding

Na 2 jaar met veel plezier op de manege te hebben gestaan. Ben ik verhuisd met stanley na een stal in kootwijkerbroek,ik studeerde voor dierenverzorging in barneveld en ik ging daar op kamers. DAt jaar was niet ons jaar. Ik vloog echt alleen maar door de bakke. me brave liefe haflinger was weg. Ik kon nog alleen maar trillend op hem gaan stappen zo bang was ik voor hem. Iedereen zei daar dat ik hem moest verkopen. Maar ik kon het niet hij was mijn maatje, hij was nooit zo heet of druk. Helaas op deze stal was het anders en dacht dat hij gewoon moest wennen.

4.Afbeelding

in 2009 verhuisde ik weer terug naar maarssen. En kwam ik daar op een stalling te staan. En sinds dien had ik mijn maatje weer terug. Ik zie hem nog met angst op de trailer staan, van waar ben ik nu beland?? hij zag mij, en je zag gewoon de angst uit zijn ogen gaan. Toen had ik mijn maatje weer terug. Daarna geen bange angstige pony meer gehad. Hij was weer de rust zelve.

Daar begon ik wat meer 'echt dressuur te gaan rijden'. en deed ik mee aan springlessen.

5.
Afbeelding

Ook ging stanley daar voor de wagen

6.
Afbeelding

In ben ik verhuisd na Marsua omdat ik officeel wedstrijden wou starten, en daar kon je 4x per jaar starten. ook begon ik mee te doen met haflingerwedstrijden maar dan officieel.

7.Afbeelding

8.
Afbeelding

Een haflingerwedstrijd in 2013

Na ongeveer 2 jaar ben ik weer verhuisd na mijn huidige stal, hier kon stanley lekker 24/7 buiten staan. Stanley is nu 17 jaar en gaan wij in september L2 starten. Ons doel is rustig aan de M1 te halen.

We doen nu vooral leuke buitenritten maken, en dressuurmatig rijden. ook hebben we keer mee gedaan aan een crosstraining.

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

Stanley is mijn maatje mijn alles.

11.
Afbeelding

1 Love 2 Hearts!!

xLaraaj

Re: stanley 10 jaar in mijn bezit, 1 love 2 hearts!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 02:22

Mooie topic ! Je mag fier zijn op jullie verhaal. En die laatste foto <3

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 12:30

ITP --> RIJ-ITP

Bloemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 12:37

Wat een mooi verhaal. En wat fijn dat jullie elkaar weer gevonden hebben. Fijne foto;s!

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 15:06

Gefeliciteerd met jullie tien jaar :). Mooi stel! Wat leuk om je paardje al zolang in je bezit te hebben :).

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 15:16

Gefeliciteerd met het jubileum!