Ik was op zoek naar een vriendinnetje voor mijn andere merrie, maar wist eigenlijk niet zo goed wat ik wilde, totdat ik deze foto's op de boktmarkt zag staan:

Ik was op slag verliefd en daarna ging het vlug.

Ondanks dat ik haar daar in eerste instantie niet voor heb gekocht leek het mij leuk om met haar naar de keuring te gaan en dus reisden we gisteren af naar Annen voor de regionale keuring van het NWPCS. Opnieuw bleek dat ze bij Chantalll een geweldige basis heeft meegekregen, want ze was superbraaf met wassen, laden en alle andere 'voorpret' eromheen.

Ook in de ring zette ze haar beste beentje voor. Er deden vier jaarlingen mee in haar rubriek en we hadden goede hoop op een eerste plaats. Na langdurig beraad besloot de jury dat ze zich als tweede mocht opstellen, maar wel met een eerste premie en het belangrijkste, een uitnodiging voor de centrale keuring!

Het was een prachtige, maar vermoeiende dag.

Tot onze grote blijdschap deed haar weidegenootje Lies (van bokker AniekR) het ook geweldig. Zij mocht met een eerste premie als eerste opstellen bij de 6 t/m 9-jarige NWR-merries zonder veulen. Het mooiste is dat ook zij een uitnodiging voor de centrale keuring kreeg, zodat we de trailer die dag weer vol hebben.

Aangezien ik 15 foto's mag plaatsen en ik er niet zoveel van de keuring heb hieronder nog een paar foto's van Yazhi die eerder zijn gemaakt. Met dank aan AniekR voor alle foto's!

http://boktimg.nl/img/m/cfV5Mb.jpg