Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
avi5987 schreef:Neu avi, hij is in een vorig leven zeepaardje geweestWat een knapperd! Hij heeft geen waterangst zo te zien
Renee_S schreef:Dank je wel! Dikke mafkees is mijn Fjordsel. Doodsbang voor water en rij foto's worden rodeo foto's. Beest is zo rillerig op onbekend terreinIk trek altijd meetings aan waar minstens 4 fjorden zich voor aanmelden denk ik... En ze willen er meestal maar een paar haha:) maar wel knappe fjord zeg! Vrolijk koppie
FornyForever schreef:aaaaah wat lief meid! Dank je wel! Had ook nooit verwacht in de M1 te gaan starten, wat had nooit verwacht de B uit te komenLieve CammieVind het echt zo knap van jullie dat je in de M1 mag starten! Mooie foto's, had ze al gezien op fb. Je zou echt niet zeggen dat hij al 19 is
Syl1612 schreef:thanks!Mooie foto's Marjan al had ik ze ook al op fb gezien.
Hij ziet er super uit voor zijn leeftijd.
Heel veel succes in de M. Ik moet nog maar zien wanneer ik in de B kan starten
marjan1986 schreef:Syl1612 schreef:thanks!Mooie foto's Marjan al had ik ze ook al op fb gezien.
Hij ziet er super uit voor zijn leeftijd.
Heel veel succes in de M. Ik moet nog maar zien wanneer ik in de B kan startenah joh als alles straks lekker gaat met rijden gewoon de sprong wagen en startpas aanvragen
dat kunnen jullie saampies wel met jullie super Hulp.
marjan1986 schreef:Snap ik Syl. Wat voor ras is je paard dan? Want het is wel een plaatje hoor! Maar goed voor elkaar hebben is het halve werk. Het heeft mij echt veel zweet en tranen gekost en daarbij vaak de grond ingetrapt. De opmerking van de manege eigenaar waar ik 18 jaar heb gereden dat ik nooit een winstpunt zou halen in de B en ik voor banketstaaf liep sloeg zo aan dat ik ben gaan denken 'ik kom wel weer als ik L1 ben' dit heb ik ook gezegd en daarop keihard uitgelachen dat ik dan eerst toch echt een echt dressuur moest aanschaffen en Cam en Archy daarop wel kon inruilen. Want Tsja een fjord was ook niks.
Syl1612 schreef:ah knap hoor dat je met de honden ook iedereen het tegenovergestelde hebt laten zien! Echt super! Laat ze maar lekker banketstaaf Haha. Wij weten wel beter. En met je mooie Black beauty gaat het met jou instelling en motivatie ook zeker wel goed komen. Ik heb nog geen wedstrijd opgegeven, zie er wat tegenopmarjan1986 schreef:Snap ik Syl. Wat voor ras is je paard dan? Want het is wel een plaatje hoor! Maar goed voor elkaar hebben is het halve werk. Het heeft mij echt veel zweet en tranen gekost en daarbij vaak de grond ingetrapt. De opmerking van de manege eigenaar waar ik 18 jaar heb gereden dat ik nooit een winstpunt zou halen in de B en ik voor banketstaaf liep sloeg zo aan dat ik ben gaan denken 'ik kom wel weer als ik L1 ben' dit heb ik ook gezegd en daarop keihard uitgelachen dat ik dan eerst toch echt een echt dressuur moest aanschaffen en Cam en Archy daarop wel kon inruilen. Want Tsja een fjord was ook niks.
Jojo is een zwaar warmbloed.
Vooroordelen sterken mij alleen maar.
Dit is niet alleen in de paarden zo.
Mijn eerste eigen Mechelaar was er 1 uit showlijnen dus op schoonheid gefokt.
Ik ging knpv met die hond trainen en iedereen zij die hond gaat er niet komen en red het niet.
Met die hond heb ik 3 certificaten gehaald met lof en diverse wedstrijden gelopen en alrijd in de top 3 geeindigd.
Heb zelfs nog selectie ph2 gelopen voor de Nederlandse kampioenschappen waar ik als 2de eindigde met 1 punt verschil van nummer 1.
Ook heeft die hond nog jaren met mij prima gefunctioneerd als diensthond in de beveiliging.
Dus als men dingen gaat roepen van met die red je het niet krijg ik de instwlling van "Wat nou hij kan het niet. Ik zal bewijzen dat hij het wel kan"
Knap van jou dat je toch doorgezet hebt.
Wanneer en waar moet je M starten?
Als het niet zo ver wef is en ik oppas heb voor mijn zoontje wil ik komen kijken.
marjo1996 schreef:Wat een knap paard heb je
marjan1986 schreef:Knap hoor kozbi! Gewoon zo lekker doorgaan. Menige fjord en haflinger hebben al laten zien dat ze het kunnen tussen de echte dressuur paarden. Super! Belachelijk toch dat je uitgelachen word. Snap dat echt niet. Ze zijn gewoon jaloers dat jij het wel probeerde en hun dit niet aandurfden omdat ze bang waren af te gaan.