Mijn 19 jarige M1 Fries x draver bij de spartelvijver

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

marjan1986

Mijn 19 jarige M1 Fries x draver bij de spartelvijver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-15 19:45

Mijn 19 jarige Fries x draver Cameron. Cameron is al 14 jaar in mijn bezit en binnenkort staat ons debuut gepland voor het M1. Een droom die uitkomt, al vind ik het doodeng :+. Afgelopen 14 juni heb ik mijn eerste fotoshoot ooit met hem gehad. Niemand wou hem voorheen voor de lens want het woord draver schijnt velen af te schrikken helaas. 1 Afbeelding 2 Afbeelding 3 Afbeelding 4 Afbeelding 5 Afbeelding 6 Afbeelding 7 Afbeelding 8 Afbeelding 9 Afbeelding 10 Afbeelding 11 Afbeelding 12 Afbeelding 13 Afbeelding 14 Afbeelding 15 Afbeelding
Laatst bijgewerkt door marjan1986 op 13-07-15 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

AlissaY

Re: Mijn 19 jarige M1 Fries x draver bij de spartelvijver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 19:51

Apart dat niemand hem voor de lens wilde hebben, ik vind het een prachtpaard!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 19:55

Gave kruising!
Ik zie de Draver in hem, hij heeft het zelfde hoofd als mijn Draver!

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-15 20:00

Alissa dank je wel! ik had dit keer de mazzel dat er geen modellen gekozen werden. Wie als eersten opgaven gingen gewoon mee. Moet binnenkort echt even een selectie maken met welke foto's ik wil bestellen, buiten de geplaatste foto's om.

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 20:05

Iedereen altijd met spectaculaire modellen voor shoots, mijn fjordje wordt ook nooit gekozen...

Ik vind echt dat je een erg gaaf dier hebt, showt zichzelf mooi. en heb kunnen lachen om foto 13 hihi, dat lipje <3

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 20:08

Wat een leuk dier, erg fijne foto's! :D

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-15 20:10

Dank je wel Renee :) ik heb juist dat ze mijn fjord altijd uitzoeken Afbeelding

cobyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 20:10

Ik vind hem erg leuk, heb zelf een fries.
Wens jullie veel succes in de M

Forny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 20:14

Lieve Cammie :D Vind het echt zo knap van jullie dat je in de M1 mag starten! Mooie foto's, had ze al gezien op fb. Je zou echt niet zeggen dat hij al 19 is ;)

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 20:15

Ik trek altijd meetings aan waar minstens 4 fjorden zich voor aanmelden denk ik... En ze willen er meestal maar een paar haha:) maar wel knappe fjord zeg! Vrolijk koppie

avi5987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 20:16

Wat een knapperd! Hij heeft geen waterangst zo te zien ;)

Jasy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 20:19

Mooie foto's Marjan al had ik ze ook al op fb gezien.
Hij ziet er super uit voor zijn leeftijd.
Heel veel succes in de M. Ik moet nog maar zien wanneer ik in de B kan starten

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-15 20:20

avi5987 schreef:
Wat een knapperd! Hij heeft geen waterangst zo te zien ;)
Neu avi, hij is in een vorig leven zeepaardje geweest :+ loopt er zo in zonder zadel, hoofdstel Etc.
Renee_S schreef:
Ik trek altijd meetings aan waar minstens 4 fjorden zich voor aanmelden denk ik... En ze willen er meestal maar een paar haha:) maar wel knappe fjord zeg! Vrolijk koppie
Dank je wel! Dikke mafkees is mijn Fjordsel. Doodsbang voor water en rij foto's worden rodeo foto's. Beest is zo rillerig op onbekend terrein :D
FornyForever schreef:
Lieve Cammie :D Vind het echt zo knap van jullie dat je in de M1 mag starten! Mooie foto's, had ze al gezien op fb. Je zou echt niet zeggen dat hij al 19 is ;)
aaaaah wat lief meid! Dank je wel! Had ook nooit verwacht in de M1 te gaan starten, wat had nooit verwacht de B uit te komen :+ hij voelt zich ook nog niet 19 hihi

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-15 20:22

Syl1612 schreef:
thanks! :P ah joh als alles straks lekker gaat met rijden gewoon de sprong wagen en startpas aanvragen ;) dat kunnen jullie saampies wel met jullie super Hulp. :j

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-15 22:52

cobyg schreef:
Ik vind hem erg leuk, heb zelf een fries.
Wens jullie veel succes in de M

Dank je wel Cobyg! Rij je zelf ook wedstrijden?

Jasy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 23:15

marjan1986 schreef:
Syl1612 schreef:
thanks! :P ah joh als alles straks lekker gaat met rijden gewoon de sprong wagen en startpas aanvragen ;) dat kunnen jullie saampies wel met jullie super Hulp. :j

We komen er ook wel, maar omdat het geen KWPN er is wil ik haar ook echt wel netjes voor elkaar hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 23:26

Mooie foto's!
Die 3de zou ik uitvergroten als ik jou was. :j

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-15 05:54

Snap ik Syl. Wat voor ras is je paard dan? Want het is wel een plaatje hoor! Maar goed voor elkaar hebben is het halve werk. Het heeft mij echt veel zweet en tranen gekost en daarbij vaak de grond ingetrapt. De opmerking van de manege eigenaar waar ik 18 jaar heb gereden dat ik nooit een winstpunt zou halen in de B en ik voor banketstaaf liep sloeg zo aan dat ik ben gaan denken 'ik kom wel weer als ik L1 ben' dit heb ik ook gezegd en daarop keihard uitgelachen dat ik dan eerst toch echt een echt dressuur moest aanschaffen en Cam en Archy daarop wel kon inruilen. Want Tsja een fjord was ook niks.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 06:03

Wat zijn het mooie foto's geworden!
Je paard ziet er nog top uit.
Op naar nog veel mooie momenten samen.
Geniet ervan en natuurlijk heel veel succes.

Jasy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 08:37

marjan1986 schreef:
Snap ik Syl. Wat voor ras is je paard dan? Want het is wel een plaatje hoor! Maar goed voor elkaar hebben is het halve werk. Het heeft mij echt veel zweet en tranen gekost en daarbij vaak de grond ingetrapt. De opmerking van de manege eigenaar waar ik 18 jaar heb gereden dat ik nooit een winstpunt zou halen in de B en ik voor banketstaaf liep sloeg zo aan dat ik ben gaan denken 'ik kom wel weer als ik L1 ben' dit heb ik ook gezegd en daarop keihard uitgelachen dat ik dan eerst toch echt een echt dressuur moest aanschaffen en Cam en Archy daarop wel kon inruilen. Want Tsja een fjord was ook niks.

Jojo is een zwaar warmbloed.
Vooroordelen sterken mij alleen maar.
Dit is niet alleen in de paarden zo.
Mijn eerste eigen Mechelaar was er 1 uit showlijnen dus op schoonheid gefokt.
Ik ging knpv met die hond trainen en iedereen zij die hond gaat er niet komen en red het niet.
Met die hond heb ik 3 certificaten gehaald met lof en diverse wedstrijden gelopen en alrijd in de top 3 geeindigd.
Heb zelfs nog selectie ph2 gelopen voor de Nederlandse kampioenschappen waar ik als 2de eindigde met 1 punt verschil van nummer 1.
Ook heeft die hond nog jaren met mij prima gefunctioneerd als diensthond in de beveiliging.
Dus als men dingen gaat roepen van met die red je het niet krijg ik de instwlling van "Wat nou hij kan het niet. Ik zal bewijzen dat hij het wel kan"

Knap van jou dat je toch doorgezet hebt.
Wanneer en waar moet je M starten?
Als het niet zo ver wef is en ik oppas heb voor mijn zoontje wil ik komen kijken.

marjo1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 11:11

Wat een knap paard heb je <3

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-15 15:15

Syl1612 schreef:
marjan1986 schreef:

Jojo is een zwaar warmbloed.
Vooroordelen sterken mij alleen maar.
Dit is niet alleen in de paarden zo.
Mijn eerste eigen Mechelaar was er 1 uit showlijnen dus op schoonheid gefokt.
Ik ging knpv met die hond trainen en iedereen zij die hond gaat er niet komen en red het niet.
Met die hond heb ik 3 certificaten gehaald met lof en diverse wedstrijden gelopen en alrijd in de top 3 geeindigd.
Heb zelfs nog selectie ph2 gelopen voor de Nederlandse kampioenschappen waar ik als 2de eindigde met 1 punt verschil van nummer 1.
Ook heeft die hond nog jaren met mij prima gefunctioneerd als diensthond in de beveiliging.
Dus als men dingen gaat roepen van met die red je het niet krijg ik de instwlling van "Wat nou hij kan het niet. Ik zal bewijzen dat hij het wel kan"

Knap van jou dat je toch doorgezet hebt.
Wanneer en waar moet je M starten?
Als het niet zo ver wef is en ik oppas heb voor mijn zoontje wil ik komen kijken.
ah knap hoor dat je met de honden ook iedereen het tegenovergestelde hebt laten zien! Echt super! Laat ze maar lekker banketstaaf Haha. Wij weten wel beter. En met je mooie Black beauty gaat het met jou instelling en motivatie ook zeker wel goed komen. Ik heb nog geen wedstrijd opgegeven, zie er wat tegenop :+ ben zelf nog nooit M1 geweest en paardlief ook niet. Moet alles zelf leren zonder hulp of instructie, dus ben nu wel een beutje angstig om M1 te gaan starten. Ik denk dat ik indoor een poging ga doen. En met fjordsel probeer over 2 weken de eerste winstpunt te halen in het L2 :o
marjo1996 schreef:
Wat een knap paard heb je <3

Dank je wel!

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 02:26

Wat een ontiegelijk leuke kruising! Mooi zwaar maar toch iets ja slanker haha!
En dan ook nog mooi zwart <3

Vind het altijd zo jammer als mensen je de grond in trappen, ik ben zelf nu 17, toen ik 12 was heb ik een haflinger gekregen, snel genoeg werd ik uitgelachen op concours, wie lacht er nu een kind uit?
Ik heb ze ook het tegen desl bewezen hoor! Ben 6 keer naar de LK gemogen, en ben nu zelfs het Z1 bij de paarden gestart! En ook nog heel veel lintjes!
Afbeelding

En dat met een haffie van 26! Waar een wil is, is een weg. Volgensmij hebben jullie die weg ook wel gevonden?! :D super veel succes!!!

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-15 10:00

Knap hoor kozbi! Gewoon zo lekker doorgaan. Menige fjord en haflinger hebben al laten zien dat ze het kunnen tussen de echte dressuur paarden. Super! Belachelijk toch dat je uitgelachen word. Snap dat echt niet. Ze zijn gewoon jaloers dat jij het wel probeerde en hun dit niet aandurfden omdat ze bang waren af te gaan.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 12:16

marjan1986 schreef:
Knap hoor kozbi! Gewoon zo lekker doorgaan. Menige fjord en haflinger hebben al laten zien dat ze het kunnen tussen de echte dressuur paarden. Super! Belachelijk toch dat je uitgelachen word. Snap dat echt niet. Ze zijn gewoon jaloers dat jij het wel probeerde en hun dit niet aandurfden omdat ze bang waren af te gaan.

Dat bedoel ik haha! Zijn ook paarden en die kun je ook gewoon alles leren!!
Tegenwoordig gunne ze je het licht in de ogen niet meer in de dressuur. Wat ik erg jammer vind maargoed. Lekker je ding blijven doen en ik hoop voot je dat t M1 pas een begin is!! :D