8 fotograven die werkelijk prachtige foto's wisten te maken van mijn kanjer( en natuurlijke de andere modellen).
Voor mij zat er een speciaal tintje aan omdat het ook een eindshoot zou worden.
Spatter was inmiddels zo verslechtert door een oude peesblessure dat hij 3 dagen na de shoot is ingeslapen.
Tijdens de shoot stond hij op behoorlijk wat bute zodat hij kon genieten .
Mag ik jullie voorstellen:
Spatter, officiele naam Spatter Blue Daimond, Amerikaanse Appaloosa, ruin van 14 jaar.
We begonnen met de potretfoto's

Zou zo een coverfoto kunnen zijn voor een paardenblad

Deze is eigenlijk pas echt mooi als hij verder uitvergroot is.

Wat een lieve blik

Zijn schitterende hoofd .
Toen volgde de losgooifoto's in een paddock van draadjes en ik durfde Spatter gerust los te laten zonder halster.

Spatter je haren dansen!

Kijk hem lekker gaan!

Kiekeboe!
Ook deze foto's zijn genomen terwijl hij volledig los stond, dus zonder halster.
Deze zijn me heel dierbaar.

Als laatste nog deze prachtige foto's met mijn man er bij.

Ik zag hem toen hij 3 uur oud was, net geboren en wist dat dit mijn droompaardje zou zijn.
Met 4 maanden kwam hij bij mij en hij groeide uit tot een ontzettend mooie lieve clown.

We gingen op wedstrijd en je won medailles en linten , we reden veel buiten en zelfs een paar endurance wedstrijdjes.
Helaas liep hij de eerste zware blessure op met 6 jaar en na deze bleven we van het eene in het andere vallen en heb ik hem met 9 jaar met pensioen gezet.
Nog 5 mooie jaren hadden we samen met ups en downs, jaren zonder maar ook op lichte medicatie.
Spatter genoot van aandacht.
Het hele weekend was een feestje voor hem ,wat zaterdag al begon met het toiletteren en wassen.
Toen zondag eindelijk weer eens mee op de trailer en op de meeting al die fotograven die hem bewonderden.
Het was een geweldige afsluiting van een mooi leven waar ik deel van heb mogen zijn.
Ik wil de fotograven hartelijk bedanken voor de moeite die ze gestoken hebben om werkelijk de prachtigste foto's te maken van mijn kanjer, mijn clown, mijn lieverd!
Dit is maar een kleine greep uit alle foto's , 15 is echt veels te weinig om alle fotograven eer te doen.