Ik kan me nog zo goed herinneren dat ik als 12 jarig meisje aan het barbequen was en mijn vriendinnetje de straat in kwam fietsen en riep: HET IS GEBOREN EN HET IS EEN MERRIE!!!

Alleen een merrie zou blijven, een hengstje zou verkocht worden. Dus wat waren wij blij dat onze verzorgpony een merrieveulen had gekregen.
En nu zijn we alweer 20 jaar verder. Daisy is altijd in mijn leven gebleven, toen ze 7 jaar was heb ik haar gekocht. En nu ben ik 32 en is mijn meisje vandaag 20 jaar geworden. En wat ben ik dol op haar!

Mijn vrouwtje, 20 jaar geleden en nu

Vandaag heb ik haar verjaardag gevierd met mijn vroegere verzorgster Charissa. Evelien zou haar best doen om ook te komen, maar helaas kon ze er niet op tijd zijn.
Het kaartje dat Shirley plaatste in het volgtopic van Daisy in de KS verdient hier zeker een plaatsje!
Superleuk, bedankt Shirley!

En het kaartje dat opa en oma naar Dais hebben gestuurd (mijn moeder en haar man).

Het feestvarken

En dan nu..... APPELSAPTIJD!!!

En dat is met je ogen dicht het lekkerst

Poseren met Baassie

Verjaardagskussie

Dais dr tompouce

En dit vond Dais van haar toumpouce. Ze keek er echt naar alsof ik haar wilde vergiftigen en trok een heel zielig hoofd. Want ja, als Baassie iets van je wil, moet je luisteren, maar dit kan echt niet Baassie

Dus toen maar naar Fi. Die dacht er het hare van

Het was weer een leuke verjaardag! Op naar de volgende!