Vanaf het moment dat ik op paardrijden ging (toen was ik een jaar of 7/8) droomde ik er van een eigen paard te hebben.
Van mijn ouders mocht dit niet omdat zij dachten dat de liefde voor paarden wel over zou gaan in de pubertijd.. mooi niet dus
Ik heb altijd met veel plezier verzorgpaarden gehad, maar heb van veel afscheid moeten nemen. Nu ben ik helemaal geen mens dat van afscheid nemen houdt en heb het daar dus met ieder paard erg moeilijk mee gehad.
Nu ben ik eindelijk op het punt in mijn leven gekomen dat ik het me kan veroorloven een paard te kopen, en ga dit dus ook doen!
Mijn verzorgpaard staat op een shire fokkerij en heel toevallig hadden ze nog een super knappe shire te koop staan!
Mag ik jullie voorstellen aan Samson!
Een (bijna) 2 jarige shire hengst
(nog wel, binnen nu en 2 weken gaat hij naar de kiwiknipper
)Ik heb Samson tot 1 augustus op proef en mocht er een klik zijn gaat dit mijn eerste echte eigen paard worden!

Een beetje banketstaaf foto

Het gaat nog een hele klus worden.. Meneer is veel te weinig in de hand geweest en weet niet nog niet eens wat een halster is.. Gelukkig heeft hij een super vriendelijk karakter, dus we gaan er wel wat van maken saampjes

Mochten jullie het leuk vinden, houd ik jullie natuurlijk op de hoogte van de groei die wij samen (hopelijk) gaan maken
Doeii!!