Femme is een 14 jarige Friese merrie en sinds 28 december in mijn bezit. Fem is in alles echt mijn droompaardje. Ze is braaf, sensibel, bomproof, zeer fijn te rijden en ook nog eens bloedmooi.
We zijn na een paar weken gestart met wedstrijden en ook dat ging niet onverdienstelijk. In 3 wedstrijden op de 11 winstpunten, dus we mochten L1 starten.
In de loop van de weken merkten we dat ze vaak toch niet helemaal zuiver liep. Zadelmaker erbij om het zadel even goed op te vullen en de osteopaat om haar goed na te kijken. Na een tweetal weken rust en stappen, eindelijk de dag dat ik er weer op zou klimmen.
En ja hoor, ik haal madam met een dik been uit de paddock.. Na twee weken naar Emmeloord voor een foto en een scan. Conclusie: Peesblessure aan beide voorbenen

Voor reacties over de peesblessure verwijs ik je graag naar mijn andere topic: [BEH] Peesblessure aan beide voorbenen! Help..
De fotoshoot moest dus ook in de buurt van stal plaatsvinden. Al wat mooie plekjes uitgezocht, tot ik de ochtend van de shoot een berichtje van mijn instructrice krijg dat er bij haar mooie roze bomen staan! Laat ze nou net achter onze stal wonen

De lucht brak precies op de goede tijd open.. alles voor een geslaagde shoot!
Kijk mee en geniet van onze knappe Fem

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9. Hier samen met mijn lieve vriendin Nienke. Mijn steun en toeverlaat, verzorgster, groom etc..

10.

11.

12.

13.

En nog even een foto van hoe ze er uitzag toen ze bij ons kwam..