Zo maakte we de eerste foto van deze knappe man.

We konden hem dan wel niet zo snel ophalen maar gelukkig woonde de fokker niet de wereld uit en zijn we vaak een keer gaan kijken hoe het met hem ging.

Toen hij 11 maanden was heeft de fokker hem gebracht, hij heeft heel kort bij een vriendin gestaan maar als snel ging hij naar de opfok met vriendjes.

Het is jammer dat er maar 15 foto's geplaatst mogen worden, ik heb er zoveel! Dan maar twee de mooiste

In de winter stonden ze in grote loopstallen en zodra het weer kon, gingen ze met z'n alle de vrachtwagen op richting het land. 1 groot feest als je ze dan weer ziet rennen.

En in november gingen ze weer terug naar de boerderij. Dit keer stonden ze wat dichter bij 'huis' en konden ze via de straat naar stal.

In het najaar van 2013 heb ik hem opgehaald naar de pensionstal waar hij nu nog staat. Wat een ukkie was het toen nog nu ik deze foto terug zie

In het voorjaar van 2014 heb ik hem weggebracht voor het beleren en wat ik eigenlijk stiekem al verwachtte... hij was echt heel braaf. Ik ging er zelf op! Hier heb ik alleen filmmateriaal van, niet geschikt voor publicatie

In totaal zijn ze en ik een week of 8 met hem bezig geweest en ben ik met intensieve begeleiding zover gekomen dat ik hem zelfstandig kon gaan rijden. In mei is hij weer naar het land gegaan voor een periode van 4 maanden. In september heb ik hem weer opgehaald en heb ik hem zijn eerste vlechtjes ingeknoopt. Hij moest natuurlijk ook even met mijn andere paard op de foto

De zadelmakmaker is nog 1 keer langs geweest voor de eerste keer er weer op en sindsdien red ik mezelf. In oktober zijn de eerste mooie rijfoto's gemaakt.

Ik les 1x per week bij een instructeur die zelf niets anders doet dan jonge paarden rijden. Het gaat eigenlijk heel goed en lopen er natuurlijk ook tegenaan dat ik echt onervaren ben met jonge paarden. Gelukkig heb ik veel kundige mensen om me heen die me direct kunnen helpen en ik ben ervan overtuigd dat we het gaan redden samen!
Vorige week reed ik mijn eerste Bproefje tijdens een proefgerichte clinic. Wat ben ik blij met deze foto's! Beretrots! Ik had 4 jaar geleden nooit durven denken dat ik op een jong paard rond zou rijden en wat vind ik het leuk om te doen en wat leer ik veel bij!