Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Loopt 24/7 buiten in een zandpaddock en verhaart als de ziekte omdat het voorjaar aangebroken is en ze de hele winter zonder dek heeft gestaan. Hoeven kunnen ook wel eens afbreken door de droogt en hoeft echt niet altijd een teken van te laat bekappen te zijn. Maar wel goed dat je het opgemerkt hebt. Probeer te achterhalen wie de eigenaar is en misschien heb je er straks een paar leuke verzorgpaardjes bij, maar om nu te spreken van verwaarloosing.......
Dus lekker laten gaan zo! 
je kunt het dus gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis

vuurneon schreef:Ik vond wel eens een briefje in een zakje op het hek van een meisje die mijn pony wou verzorgen, vond dat super schattig. Dus dat kun je wel doen, geef je je email oid door.
Behalve die tut die 'ik zie nooit iemand bij deze paarden en dat is zielig, dus ik wil deze paarden verzorgen'
Kijk die kreeg geen reactie terug, maar heb de andere meisjes keurig een berichtje terug gestuurd
of kijken wnr de drinkbak bijna leeg is en bij de weide wachten tot de eigenaar ze drinken komt geven