26-04-2015 dé dag waar ik heel lang naar toe heb geleefd en gisteren was het dan éindelijk zo ver! De weersvoorspellingen waren tot op het laatste moment nog twijfelachtig maar we hebben het erop gewaagd en we hadden prachtig weer!
21 april waren mij Opa en Oma 50 jaar getrouwd en op 26 april gaven zij daarom een groot feest. Als verassing hadden we geregeld dat zij met een koets naar de feestlocatie werden gebracht en ik met mij eigen pony onder het zadel mee zou rijden. Zo gezegd, zo gedaan! De staleigenaar (waar Vrouwke, mijn pony staat) heeft opa en oma naar de feestlocatie gereden met twee mooie haflingers ervoor (waarvan een de vader van Vrouwke is.) En achter de koets aan reed ik met Vrouwke en mijn instructrice met Roosje.
Toen opa en oma naar buiten kwamen lopen en ons zagen kon hun dag al niet meer stuk! Met een koets met prachtige gouden pony’s ervoor en 2 gouden pony’s die hun volgde was tot die tijd alleen nog maar een droom, maar nu werd ook deze droom werkelijkheid!
Daar gingen we! Op naar de feestlocatie! We namen een route dwars door de stad, dus bekijks dat hadden we, maar dat was ook de bedoeling!
de voorbereidingen:

Het gouden paar op weg naar de koets.

En daar gingen we dan!

Onderweg:

Op de feest locatie werden we door iedereen opgewacht:

En natuurlijk moest het gouden paar ook nog even met de ruiters op de foto.

Kortom het was een super fantastische geslaagde dag, waar op sommige momenten een traantje werd gelaten maar die iedereen nog wel een keer over wil doen!