Op dezelfde dag dat onze 2-jarige op de foto is gezet ([ITP] Quarab Painted Twice hangt het feestbeest uit!), was ook Modesta aan de beurt om te poseren voor Lysanne en Shirley.Ze liet zich weer van haar beste kant zien, wat een groot contrast toch met onze eerste fotoshoot 3 jaar geleden 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.12.13.14.15.
Mooi dat blauwe en bruin. Maar is je pre nu achter koehakkig of is het zijn ding om af en toe appart te staan?Mooi paard.
Uhm ik zie wat je bedoeld Ze heeft tegenwoordig de fijne eigenschap om precies zo te blijven staan als ik haar neerzet dus volgende keer even beter opletten
Robijntjah schreef:Uhm ik zie wat je bedoeld Ze heeft tegenwoordig de fijne eigenschap om precies zo te blijven staan als ik haar neerzet dus volgende keer even beter opletten Ik ken dat. Dat kunnen ze zo die benen neerzetten dat het lijkt alsof je ze eerst door de molen hebt gehaald.
Haha ja, ook op de wasplaats na het draaien blijft ze gerust met beide achterbenen naar links of rechts gedraaid staan Ziet er bijzonder uit ja
Knap dier zie je nu wel dat jullie met contact kunnen rijden ! Nog wat meer rechtop zitten en het komt wel goed
Thanks allen Tuurlijk kan dat Birdy alleen nog lang niet altijd. Hoeft ook niet, we hebben tijd genoeg !
Haha en dit is alleen nog maar het stukje recht achter stal, we kunnen naar 5 à 6 verschillende stukken bos van ons af! Echt heerlijk!
We kunnen heel erg zeuren soms, maar als je dan goed rijdt is dat ook zeker een dik compliment waard! Ziet er al super uit, ga zo door!
Wat een knapperd is het!Ze heeft ook zeker wat teweeg gebracht op bokt, mijn merrie heet modena maar elk fototopic is er wel minstens 1 iemand die haar modesta noemt.