Co, Bo & Ik: nieuwe hobby

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Co, Bo & Ik: nieuwe hobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:46

Samen poetsen ..

Afbeelding
([***] denkt alvast: wat gaaaaaaaat ze nu weer uitsteken .. :') )

Hahaha, neen, dat was de voorbereiding maar :Y)
De echte nieuwe hobby:

Afbeelding

Ja hoor, helemaal echt :j

Afbeelding

Afbeelding

Even halthouden voor de foto, met de ogen dicht :z
Afbeelding

[***] had de click (= snoepje) gehoord, valt het op? :+
Afbeelding

Snoepje nemen krijg je meteen van beide aandacht ([***] kent *click* op zich ook, maar mijn jaszak nog beter :+ ).
Afbeelding

Komop baasje, schiet op met dat snoepje!
Afbeelding

En vinden we het leuk? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *\o/* (zelfs [***] heeft zijn eigen trucje :P )
Afbeelding

Was zoooooo leuk om te doen :):) Rondje was een volledige 1.5 km :)) maar het ging echt super.
Is natuurlijk nog werk aan het geheel, de positie van [***] moet wat constanter en [***] moet nog even begrijpen dat ik van hem eigenlijk geen hulp nodig heb voor die positie. Maar voorlopig ben ik méér dan tevreden :D :D

Bedankt voor het kijken :)

Kim_Evendi

Re: Co, Bo & Ik: nieuwe hobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:51

Leuke foto's! :D
Vanwaar de longeersingel bij Boke?

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:54

Leuk!!

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:55

Wat super gaaf!

Ik vind Boke zo'n gaaf dier en ik vind het echt super wat je allemaal met en voor hem doet... Echt genieten, jullie topics!

myandalusier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:56

Gaaf !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:02

Dank jullie! :D

@ Kim_Evendi : [***] wordt pakpony 8-) Haha neen, had die om gedaan omdat ik eerst in de piste had geoefend en [***] mag normaal altijd rollen in de piste als we gewoon spelen. Dus de longeersingel maakt hem duidelijk dat hij moet "werken" en dat rollen niet kan ... Niet dat hij het al 100% begrijpt, dat weer niet :+ En ga ook proberen als we eens wat grotere ritten kunnen maken en dan eventueel ergens pauzeren dat hij de halsters & touwen meeneemt voor ons ;)

Kim_Evendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:52

[***] schreef:
Dank jullie! :D

@ Kim_Evendi : Boke wordt pakpony 8-) Haha neen, had die om gedaan omdat ik eerst in de piste had geoefend en Boke mag normaal altijd rollen in de piste als we gewoon spelen. Dus de longeersingel maakt hem duidelijk dat hij moet "werken" en dat rollen niet kan ... Niet dat hij het al 100% begrijpt, dat weer niet :+ En ga ook proberen als we eens wat grotere ritten kunnen maken en dan eventueel ergens pauzeren dat hij de halsters & touwen meeneemt voor ons ;)

Haha wat slim bedacht :D

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:41

Jaha, zoiets had ik voor ogen! Top dat je nu alle drie samen en tegelijk op pad kunt.

DayDream21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:44

Ah wat super leuk!

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:52

Zie ik daar weer een Barefoot Stella in gebruik?! :):)
Super dat je zo samen met ze op pad kunt. Ik hoop dat je zo nog heel veel (veilige) kilometers mag maken! Het is jullie gegund!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:03

Ohh wat fijn dat je er zo lekker samen op uit kan!

_Hinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:27

Wat leuk! Ik kijk ook al uit naar het moment waarop ik dit ga kunnen doen :) als ik mag vragen, hoe ben jij te werk gegaan met de voorbereiden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:48

@ Maflinger_S : jaaaaaaa :D Hoop echt dat we dat kunnen uitbouwen :j Is voor alle partijen fijn :)

@ DayDream21 : mercikes :)

@ Pippaa : een Pfiff Freemax Evo :+ Heb wel een Stella maar dat is niet deze :Y)
En bedankt :D Fijn om te lezen, hoop het zelf ook :j

@ Iris82 : :j :D

@ _Hinneke : goh, voorbereiden.. vandaag ben ik even aan de hand in de piste gaan rondwandelen (eerst achter [***] en daarna tussen hen in), toen het les was ben ik op het erf wat gaan rondstappen maar [***] trok nogal richting poort :+ Stukje op straat gegaan en dat ging een stuk beter dan in de piste dus stalgenootje gevraagd of die back-up wilde zijn en gewoon gegaan :Y) Maar uiteraard zit er door eerder werk ook voorbereiding in. Ze reageren beide super op stem en heel subtiel op druk op het halster (voor, achter, links, rechts) en [***] kan ik ook voor een groot deel op zit/benen rijden, dus dat helpt ook :) En de rest moet nu opbouwen door km's maken, weet nu waar de 'minpuntjes' zitten dus daar kan ik ook in de piste aan werken enzo dus komt wel goed :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:50

ITP --> RIJ-ITP

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 13:05

Oh, had het bij ITP gezet omdat er niet veel gereden wordt, haha.

Tessabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 13:22

He leuk, rijden met handpaard. Heb ik ook gedaan, zowel met 1 van de paarden als met onze pony ernaast. Ging altijd heel goed eigenlijk, ben er 1 x tussenin afgedonderd, maar dat kwam omdat mijn eigen paard (waar ik op zat dus) ergens van schrok en in de ankers ging en de pony dus ook, maar dan net iets verder weg dan de lijn lang was ... :D Gelukkig had ik ze allebei nog "vast" maar daarna er weer op was wel een uitdaging ;)

Moet zeggen dat ik het lang niet meer gedaan heb, vind het toch best vermoeiend om zo een uur of langer te rijden, als handpaard niet goed doorloopt/meekomt wordt je er best druk mee. En de pony is nu wat brutaler geworden dan toen.

Ik doe altijd mee met de vierdaagse in Epe en daar is iemand die de hele vierdaagse met een handpaard rijd. Altijd heeft 'ie verteld. Paarden zijn totaal op elkaar ingespeeld, zo gaaf! Respect! _/-\o_

Desireex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 13:24

Leuk hoor :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 18:23

Tessabo schreef:
Ik doe altijd mee met de vierdaagse in Epe en daar is iemand die de hele vierdaagse met een handpaard rijd. Altijd heeft 'ie verteld. Paarden zijn totaal op elkaar ingespeeld, zo gaaf! Respect! _/-\o_

Oh, dat lijkt me echt zo cool :D
Stiekem droom ik ervan om hem uiteindelijk mee te nemen op onze dagtochten .. De trektochtjes zou ook geweldig zijn maar dan zit je met overnachting en dat is dan weer niet handig -O- Dus voorlopig is het uiteindelijke doel onze dagtochten :j

Lijkt me trouwens niet handig om er op zo'n moment af te donderen :+ Opstappen zal gelukkig wel lukken als pony's niet in paniek zijn (en dan moet er al heel wat gebeuren) dus op dat gebied zit het wel goed. Heb alleen nog wat bang van dingen als: wandelaars, fietsers, andere paarden, koetsen, ... En dan niet omdat pony's daar bang van hebben (want dan zou ik zo niet rijden) maar omdat je nooit weet wat ze allemaal gaan uitsteken (die anderen) :+ Maar dat wijst zich vanzelf wel uit, auto's gaan in ieder geval nog steeds niet aan de kant, dat hebben we ontdekt :') (maar maakt verder ook niet uit, mijn pony's kan je tegen rijden en ze kijken nog niet eens op :)) )

Dank je wel Desireex :D

_Hinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 22:51

Super leuk, bedankt! :)

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 22:54

Ziet er leuk uit zo ^^
En blijf boke een prachtig paard vinden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 23:26

[***] is echt een prachtdier :j Niet alleen qua uiterlijk (al is dat ook ieders eigen smaak natuurlijk ;) ) maar zeker ook qua innerlijk. Echt een prachtkarakter heeft hij.. er altijd voor willen gaan en altijd zo goed mogelijk zijn best doen.. echt prachtig :j

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 23:43

Zo ik je andere topics gelezen heb(vast niet allemaal maar toch), klinkt het inderdaad als een prachtig paard (qua karakter)
En indd, qua uiterlijk zijn de meningen vast erg verdeeld, maar ik persoonlijk hou van zulke (aparte) paarden! (en dan nog zo een gouden karakter erbij, wat wil je nog meer ;) )

(maakt je andere paard niet minder mooi en leuk natuurlijk! want die vind ik ook prachtig :P)

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 23:47

wat ontzettend leuk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 00:04

Dank je Lienie_F :D

Jij ook bedankt Kanji91 :) .. En [***] is ook best cool hoor :j :))

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:26

Wat leuk! Echt supercool van ze!