Pjotr is in het verleden goed beleerd voor de wagen, daarna een aantal jaar niks gedaan en toen ik hem kocht eind 2013 heb ik hem ook weer opgepakt en een paar keer voor de wagen gehad wat hij direct weer prima oppakte allemaal! Echter door een heel druk dekseizoen en twee andere pony's die ik actief op wedstrijden uitbracht ben ik vorig jaar niet met hem verder gegaan.
Pjotr is een 9,5 jarige goedgekeurde valkpanterbonte (nu wat lichter door het scheren) NAS hengst met een stokmaat van 1,20.
Sinds afgelopen week ben ik weer lekker met hem aan de gang, ik heb wat tuigen die ik heb hangen bij hem gepast en daar kunnen we wel mee verder. Bij het passen heb ik wat foto's van hem gemaakt en die vind ik wel leuk om hier te laten zien

Hij draagt op de foto's een anatomisch borsttuig van zilco, deze is van een andere pony van mij, ik wil straks voor de wagen eens proberen hoe dit bevalt bij hem. Sommige zullen het wel een vreemd borsttuig vinden maar het is iets aparts en niet alle pony's kunnen zo'n borsttuig hebben, het moet echt heel precies passen. Pas voor de wagen kan ik echt laten beoordelen of het wat is voor Pjotr of niet. Ik heb ook nog diverse gewone borsttuigen dus keus zat straks

Tuigje op en wat rondjes rennen, hij vind het allemaal prima.

Zie dat voorbeentje

Knap koppie

Vandaag weer eens aan de dubbele longe gehad en wat figuren sturen geoefend, en alsof hij het dagelijks doet! Super braaf! Denk nog een tijdje het volledige tuigje weer laten wennen en wat stuuroefeningen en dan maar weer eens voor de wagen

Weer dat voorbeentje

Wat voorwaarts neerwaarts met neusje deed hij ook alweer heel fijn af en toe

Knapperd

En het uitzicht bij het oefenen van figuren sturen

Bedankt voor het kijken