1.

Vorige week vrijdag (6 maart) heb ik Fay weer terug naar Hannemarie gebracht en Lola weer mee terug genomen. Al met al is ze een hele poos weg geweest! 3 augustus 2014 is ze namelijk naar Kirsten gegaan in Dronrijp. Daar heeft ze tot 29 november 2014 gestaan met Fellow in de wei omdat Fellow anders alleen moest staan. Vervolgens hebben we haar 29 november 2014 naar Hannemarie gebracht waar ze tot en met 6 maart 2015 met Dawn in de wei heeft gestaan zodat Fay afgespeend kon worden. Het was natuurlijk vooral functioneel voor Kirsten en Hannemarie, maar Lola zelf heeft enorm veel geleerd van haar avontuur! Ze is inmiddels helemaal verkeersmak, doordat ze langs een afrit van de snelweg heeft gestaan. Daarnaast is ze minder eenkennig, want bij Hannemarie werd ze dagelijks geaaid door vreemde mensen die aan het hek kwamen. Dus het is voor Lola ook goed geweest, ze heeft echt veel geleerd!
Maar natuurlijk is het heerlijk dat ze weer thuis is! Vrijdag heb ik haar meteen lekker geborsteld en ik vond een leuke verrassing in haar staart (klik). Die is van binnenuit al voor een groot deel grijs! Door haar vacht heen heeft ze ook enorm veel witte haren, ik ben benieuwd hoe ze uit haar wintervacht gaat komen! Zondag heb ik met Natanalientje en Lola gewandeld, wat geweldig ging. Met het mooie weer zijn er natuurlijk veel motoren op de weg, maar dat maakte haar allemaal niks uit! Ze genoot zichtbaar van de wandeling! Ik heb zondag ook een foto gemaakt van Natanalientje en Lola samen. Natanalientje was altijd dikke maatjes met Lola, ze vindt niet snel iemand leuk. Ze herkende Lola meteen weer en ze zijn meteen weer dikke vriendinnen! Ik heb uiteraard ook wat foto's gemaakt in de wei.
LD Live Laugh Lola | 24.05.2013 | shet x arabier
Ik zou zeggen, kijk en geniet van mijn prinsesje!

Ooit was dit het verschil tussen Natanalientje en Lola
2.

Maar inmiddels is dat dit!

3.

Lekker kroelen

4.

En de arabierenmoves zijn duidelijk terug

5.

Lola kan het zelfs met haar ogen dicht!

6.

7.

8.

9.

Tsja, wat is nou een Lola topic zonder dé Lola blik?

10.

11.

Ze is inmiddels ook vriendinnen geworden met Miera!

12.

13.

14.

Hopelijk hebben jullie net zo genoten als ik!