''You're my end and my beginning
Even when we lose we're winning
Cause I give you all of me
And you give me all of you ''
Ik opende dit topic ( [EJL-ITP] Van 'projectje' naar soulmate )een tijdje terug, waarin ik heel toepasselijk zei : ''Waar 2014 een jaar van band opbouwen was voor ons, gaat 2015 een jaar zijn van gedeeltelijk mijn 'ventje' loslaten''
Dat was niet het loslaten wat we nu moeten gaan doen. Er is namelijk geconstateerd dat 'mijn ventje' door trauma in de hals coördinatieproblemen (ataxie) heeft ontwikkeld die helaas niet meer op te lossen gaat zijn.
Het is ingeslagen als een bom afgelopen woensdag, ondanks dat het 'fijn' is dat de puzzelstukjes nu op de plaats zijn gevallen. We hadden zulke mooie plannen samen, hij is zo'n verschrikkelijk mooie persoonlijkheid met een gouden karakter, alles in me schreeuwt dat ik hem niet wil missen. Om dan toch binnenkort die beslissing te moeten maken, puur omdat je zoveel van hem houdt, het is niet te bevatten.
We gaan nu vooral genieten van onze korte tijd nog samen, en omdat het vandaag zulk mooi weer is zijn er geweldige foto's geschoten van Gin, die ik graag met jullie wil delen. Kijk en geniet :
2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

Zijn prachtige hoofd

En als laatste nog even een gekke Gin, gewoon omdat hij kan
12.

Ik heb straks 3 jaar zijn baas mogen zijn, en ik voel me ontzettend gezegend dat hij op mijn pad is gekomen. Hij heeft me zoveel geleerd, zoveel laten zien, en me zoveel meer vertrouwen gegeven dan ik ooit had durven dromen

Heel cliche, maar het leven kan zo voorbij zijn, enjoy every moment together

Tot ziens !
13.