Vorige week zondag zijn mijn hafje Rosalie en ik naar onze allereerste fotomeeting geweest.
Wat vond ik het spannend! Gelukkig ging bokker Jets mee als fotograaf. Alleen was ik er nog niet gerust op. Want ja, zij heeft een camera vast en kan me dan niet helpen als Roos zou flippen ofzo. Gelukkig wilde bokker Zoutenootjes wel mee om te helpen. Maar Roos flipte niet. Ze was juist heel braaf en enthousiast.

Ik twijfelde heel erg of ik ook zou gaan rijden. Ik had immers mijn tuig mooi opgepoetst. Maar ik heb er voor gekozen om het een fijne ervaring te laten blijven. Ze zou vast en zeker braaf zijn geweest met rijden hoor. Maar als dat niet zo zou zijn, zou dat waarschijnlijk het enige zijn wat ik me zou herinneren van de meeting. En nu ben ik gewoon super trots op ons!
En wat hebben de fotografen mooie platen gemaakt zeg!
Ben ook erg blij met mijn kleding die ik pas heb gekocht op de Western Experience. Ik had alleen in de haast de hoed van mijn man gepakt. Dus met die wind moest ik hem goed vastsnoeren. Met als resultaat.... een onderkinnetje hier en daar

Geniet mee!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.