afgelopen zaterdag heb ik met Archibald van het IJzerlaantje voor het eerst sinds 3 jaar ivm blessure pown weer een shoot gehad! helaas geen rijfoto's omdat ik er niet meer op durfde aangezien meneer behoorlijk ADHD was.
Sjolvir er was al 1 afgevallen voor de shoot en sommige paarden waren toch wel erg happy. Archy was al ADHD dus als ik daar opgestapt was dan was dat waarschijnlijk niet goed afgelopen. Hij zou aan de hand er al een paar keer tussen uit piepen. Heb er het eerste stukje erheen wel opgezeten maar gingen er dansend heen de normaal zo brave haf die ook meeliep en normaal super braaf is werd ook gek door Archy en toen dat meisje er verderop afviel en Archy dat zag ben ik er snel afgesprongen. Haha. De shoot was bij de spartelvijver in Appelscha vlakbij het canada meer laraxXxemma
Wowie.. Mooie fjord, met die manen ook, meestal staan ze rechtop, maar dat vind ik hem totaal niet staan. Zeker niet met Adhd, dan is het zeker een wildebras. ( als dat is.., dan vind ik deze mánen mooier bij zo een fjord staan.
Echt wel Saskia! Denk dat dat ook de reden is dat Archy zo was, geschoren en dan die regen zo nu en dan + dat hij al een aantal jaar niet meer weg is geweest vanwege de blessure. De foto's van jou top pown zijn ook super geworden! Jij moet indd wel mee in Juni! Voor de gezelligheid en voor Archy en mijn steun whahahaha. Lovetime dank je wel! Heb vaak genoeg getwijfeld om ze eraf te halen maar toch steeds maar niet gedaan haha. Fijn hè die ADHD paarden!