1.

Voor de mensen die het leuk vinden om Natanalientje's dracht te volgen: [KS-MK] Nieuwe ronde, nieuwe kansen, Natanalientje is weer drachtig!
Natanalientje is vandaag 284 dagen drachtig, het begint dus op te schieten. Ze heeft een reuze buik en de Tanabeeb is echt enorm beweeglijk! Bij haar vorige twee drachten voelde ik de veulens zelden, maar bij deze dracht is het veulen elke dag wel aan het dansen in haar buik! Zou het een dansend meisje zijn toevallig? We zullen het zien rond 15 april!

Vandaag was het zulk prachtig weer dat ze even lekker een uurtje zonder deken heeft gelopen en wat was ze er blij mee!

Natana v/d Hein hoeve | 19.04.1998 | nsps | v. Jupiter v/h Stalletje | m. Carima v/h Zesspan
Als drachtige dame moet je toch zorgen dat je soepel blijft, dus gymnastiek hoort er dagelijks bij natuurlijk!
2.

3.

Het is erg belangrijk om al je spieren te trainen dus al je spieren laten trillen is essentieel!!
4.

Laten weten dat je nog stééds de baas in de kudde bent is erg belangrijk!
5.

Zelfs de anderen drijven gaat nog prima!
6.

Oefenen met knuffelen op de jongste telg van de kudde heeft prioriteit!
7.

8.

Jeukies bestrijden gaat gewoon door!

9.

Uiteraard hoort vliegen er ook bij!

10.

11.

12.

13.

Liptraining tijdens het vliegen is ook heul belangrijk!

14.

Ja, en na al die inspanning is lief in de camera kijken ook nog iets wat je als drachtige dame geregeld moet doen! Nou daar draai ik mijn hoef niet voor om hoor!

15.

Bedankt voor het kijken!