Rozina is 25 februari uitgerekend van haar eerste veulen, ik heb haar drachtig gekocht. Het leuke aan deze foto's zijn haar hangende tietjes.. Rozina van de Rijsdijk (Notaris x Windspiel)Vader van het veulen is Nanos (Nordwest x Achill)Ik ga niet verder kletsen hierbij de foto's
Inderdaad drachtig en prachtig! Wat een gave haf! Leuk dat er Baby On Board op d'r billen staat wahaha!
Haha ja dat staat echt op haar dikke bil! Roos is nog 3 jaar, helaas is ze dus nog erg jong en vind ik het allemaal maar veel te spannend!Wordt wel erg blij van de leuke reacties!Hier een oudere telefoon foto, is haar bil goed te zien.
Ik volg ze ziet er goed uit,en de tietjes zijn goed gevuld ze te zien,heb je heen aparte uie foto's gemaakt?ben benieuwd hoe lang ze je nog laat wachten
Polleman die foto's van tietjes staan in mijn volg topic! Vandaag inderdaad geen aparte gemaakt trouwens.
Spannend, Balou. Mooie merrie. Die foto recht van achteren is echt briljant. Succes met de bevalling straks.
Heerlijke bolliewollie!! Ik duim voor een goede bevalling en een leuk lief schattig gezond veulenkind
Bedankt voor de leuke reactie's! Hierbij de link: [KS-MK] Verrassingsveulen Rozina x Nanos 25 februari 2015