Wow wat zijn deze gaaf zeg, ben op het moment een belgje aan het inrijden, hij word binnekort 4.. maar zijn rustige uitstraling moet nog eventjes ontwikkelen denk ik, hahaha
Wauw wat een bonken zijn het ook zeg! Verbaas mij er altijd weer over Helaas nog nooit een van dichtbij gezien, wat lijkt dat mij indrukwekkend zeg! Wel heel anders dan mijn dametje
Sellyxx
Geplaatst: 12-02-15 15:15
Hihi wacht even, op het eerste gezicht lijkt het net alsof hetzelfde paard op alle foto's is gekopieeërd en geplakt Bij beter kijken kan ik er twee wel van elkaar onderscheiden maar een derde? Hihi
Hahaha dat had ik ook toen ik er voor het eerst kwam, dus dat is niet zo heel verwonderlijk Op de eerste twee foto's staat Erica, de grootste en jongste van de drie. Op de twee foto's daaronder staan moeder Marie (lichter van kleur) en dochter Bella (heeft afgeschuurde manen).
Aan de manen kan je goed het verschil tussen Bella en Erica zien. Tevens heeft Bella een staart, Erica niet, maar Bella haar staart staat eigenlijk nergens duidelijk op de foto in dit topic
Bella en Marie zijn enorm close, maar dat zijn dan ook moeder en dochter. Erica valt er een beetje buiten, ze wordt vaak weggejaagd door de andere twee. Daarom wordt ze dit jaar weer gedekt zodat er volgend jaar weer een vierde is (haar veulen van 2013 is helaas in december ingeslapen)