1.

Zoals de meesten wel weten staat Lola sinds 29 november 2014 bij Hannemarie. Het 'einde' is in zicht, ze komt 6 maart weer naar huis! Ze is sinds 3 augustus niet meer hier geweest en ik heb haar maar een paar keer gezien, ze heeft het hartstikke goed gehad maar ik kijk erg uit naar 6 maart! Eindelijk mijn tutta weer thuis!
Vandaag ben ik naar Hannemarie geweest. Eerst hebben we de pony's een uitgebreide poetsbeurt gegeven. Dat was érg nodig, want ze hebben zich enorm smerig gemaakt de afgelopen tijd. Maar ja daar was het natuurlijk ook weer voor. Vervolgens zijn we lekker gaan wandelen. Hannemarie met Dawn en ik met Lolly natuurlijk! Onderweg zijn we gestopt en hebben we foto's gemaakt. Die foto's wil ik jullie graag laten zien. Lola is enorm gegroeid. Ze was tijdens het wandelen enorm braaf! Ze wilde wel graag voorop, en als dat niet gebeurde liep ze Dawn op de hakken. Maar ze liep met een los touwtje naast me en verruimde en verminderde als ik dat deed zonder enige druk op het halstertouw! Brave meid! Lola heeft het erg goed bij Hannemarie en ik ben blij dat ze daar de afgelopen tijd gestaan heeft. Ze heeft veel geleerd! Dankjewel Hannemarie!

Maar de reden van de titel. Ik was 9 december jarig en van lieve Shirley mocht in een touwhalster, clip en halstertouw voor Lola uitkiezen. Vandaag heb ik die natuurlijk gepast en hij staat haar geweldig! Nogmaals dankjewel Shirley!

Het touwhalster is van Horse Charms, babyroze met regenboog banden!

LD Live Laugh Lola | shet x arabier | 24.05.2013 | schofthoogte 1.15 m. en konthoogte 1.18 m.
2.

3.

4.

5.

6.

7.

Ik verliefd op Lola? Neeee joh, hoe kóm je erbij?!

8.

9.

10.

11.

12.

Met haar bonusbaasje Hannemarie

13.

14.

Tot de volgende keer

15.

Hannemarie bedankt voor de mooie foto's en de super gezellige dag!

Bedankt voor het kijken! Hoe vinden jullie het touwhalster?