Alleen is de vraag: Wat is geschikt voor ons beide?
Athos is een (bijna) 8 jarige ruin die gek is op uitdagingen.
Vier dagen achter elkaar rijden en dressuurrondjes maken, daar maak ik hem niet blij mee.
Daarom probeer ik het weleens af te wisselen.
Helaas merkte ik de laatste weken dat hij op zijn trainingssessies van nu, snel uit gekeken raakt.
Daarom vroeg ik Athos om op zoek te gaan naar iets anders.
En dat is gelukt!
Athos heeft zijn nieuwe hobby gevonden en pakt het serieus aan!
KARATHOS!
Een gevaarlijke maar ook "oh zo leuk!" manier van sporten.
Hij is gewoon echt heel blij dat hij dit naast zijn dagelijkse trainingen ook mag doen!
Wij nemen jullie graag mee, door middel van dit foto topic, naar een Karathos training!
Les 1:

1) Vanwege de grote vraag naar een uitvoering, mochten enkele paarden op de eerste rang mee kijken.
Athos legt ze graag uit, hoe hij de training oppakt en wat de grootste valkuilen zijn.

2) "Oh Welkom Bokkers!! Leuk dat jullie ook mee kijken!!"

3) Voor de training start, checkt Athos altijd nog de grond na. Het moet niet te hard aanvoelen, te nat zijn of teveel mee veren. We willen geen ongelukken natuurlijk

4) Even lang en laag warm lopen. Ja, Athos is goed opgevoed!

5) Na de warmingup van stap en draf, volgt de galop. Hij heeft er al heel veel zin in, dat zie je duidelijk toch?

6) "Letten jullie nu goed op? Daar komt ie hoor!!"

7) "KARATHOS!!!"

8) "Willen jullie meer zien? Oh jeej... Dit is tot nu toe het enigste wat is vast gelegd. Dus "Karathos les 1" is hierbij afgelopen." Nu neemt Athos jullie graag mee naar een dressuurtraining op zijn manier!
En dat hoort natuurlijk zonder knotten

9) "Oeps... Moesten ze echt blijven zitten? Sorry!"

10) Hop hop, van Karathos-hunk, naar de haflinger-dressuurtop!

11)

12) Prachtige foto, van mijn grote trots!

13) "Ik ben toch de knapste hunk van de wereld?!"

14)

15) "En lieve kijkers, wat vonden jullie van deze training? Hebben jullie hier iets aan gehad?"
Hij vind het heerlijk om eens per week lekker zijn benen te strekken en om nieuwe dingen uit te voeren haha.
Vanwege zijn enthousiasme, heb ik zijn voorbenen in de beschermers.
Is er animo voor een les 2?