Ik wilde eens wat anders dan de standaard strand-, bos- en actiefoto's. En waar kan dat beter dan op de plek waar ik sinds een klein jaartje werk. Juist, het terrein van SugarCity in Halfweg. Hier vind je een aantal oude gebouwen van het voormalig CSM, suikerfabriek Holland. Momenteel is alles volop in (her)ontwikkeling en gebeurd er dagelijks ontzettend veel op het terrein. Zo zijn hier al talloze tv series/film/commercials opgenomen, wordt de Amsterdam Fashion Show hier gehouden en zijn er vaak grote evenementen van div. grote bedrijven en tv zenders.
Al snel had ik enorme lijst met aanmeldingen van zowel fotografen en modellen. Lastig om daaruit te kiezen, maar het was uiteindelijk gelukt. Ik wil graag alle fotografen (Bagheera_206, XxJustinexX, Leo, Szan en karlli) en de modellen (Blingh, Netje, Kelly_taco en Hartje) nogmaals bedanken voor hun komst, inzet, geduld en gezelligheid!!
De bedoeling van deze FM was om als fotograaf eens uit je 'comfort-zone' te stappen. Want ja, nu hadden we een omgeving met achtergronden welke we normaal gesproken zouden ontwijken. Nu moest je er juist gebruik van maken. Volgens mij waren alle fotografen behoorlijk zoekende op de dag zelf naar de juiste composities ed. Het draaide nl. niet zozeer alleen om het paard, maar om de omgeving met het paard samen.
Ik vond het een geslaagd experiment om het zo te noemen en vind het leuk om te zien dat iedereen toch weer andere platen heeft geschoten. Hieronder een kleine impressie van mijn foto's. Dit keer heb ik ook meer dan anders gespeeld met de bewerkingen. Niet alles is daardoor geheel naar mijn zin, maar ach, daar leren we weer van!
Adorno van bokker Kelly_Taco
1.

2.

3.

Colombo van bokker Hartje
4.

5.

6.

Luca S van bokker Netje
7.

8.

9.

En als laatste
Rogan van bokker Blingh
10.

11.

12.

13. En dit vond Rogan er van!

Ondanks de kou hebben we met z'n allen een hele leuke dag gehad! Deel 2 van deze meeting (met andere fotografen en modellen) volgt binnen enkele weken.
Bedankt voor het kijken!