Ze staat dan ook altijd model om even en foto te maken.
Jullie raden het vast al, maar ik heb dus een lichte verslaving, namelijk: setjes

Ondertussen heb ik een hoop foto's verzameld en leek het mij wel leuk om eens een topic van die foto's te maken

We beginnen bij Februari 2014, Giv was hier 2,5 dus ik kon nog niet veel meer voor haar kopen als halsters.
Dit halster kreeg ik voor mijn verjaardag van Zefier Horsemanship

Ik ben gek op setjes dus het afgelopen jaar had ik zo nu en dan al wat dekjes gespaard voor als het zo ver zou zijn.
Ondertussen is het nogsteeds niet 'zo ver' maar ik kan ze al wel passen voor de foto of haar er mee longeren

Dit was in augustus 2014.
Met de Eskadron Bicross Baltic.

En dit is één van mij favorieten, Eskadron Big Square Hibiscus

Mijn eerste Eskadron dekje, toen had ik nog geen idee dat er zo veel meer zouden volgen

De Big Square Blackberry met QHP To Protect Purple pees-set.

Het poseren word voor Giv zo normaal dat ze dat gewoon lekker op rust doet

Lekker ding is het ook!
Oh en na deze foto kwam ik er achter dat paars haar goed staat

Eskadron Polopad Bicolor Next Generation Lilac-White met QHP protect purple pees-set

Halsters horen niet echt bij mijn verslaving maar af en toe zijn ze wel erg mooi om een set echt compleet mee te maken

Eskadron Blackberry/White/Mauve halster met (merkloos) bijpassend halstertouw.

Eskadron Polo Pad Brush Deep Pink/Navy

En roze staat haar ook goed!

Eskadron Cotton Deep Pink.

Vandaag heb ik 3 setjes op de foto gezet die dankzij de kerst cadeautjes van mijn ouders compleet zijn

Darknougat-Iceblue-White-Capri Halster + touw.

Eskadron Big Square Navy met BR Navy pees-set en Darknougat-Iceblue-White-Capri Halster + touw.

Ik ben zwaaaar verliefd op deze kleur op Giv

Eskadron Big Square Capri met BR Caribbean Sea pees-set en Darknougat-Iceblue-White-Capri Halster + touw.

Capri set deel 2,

Eskadron Cotton Bicolor Capri/Navy met BR Caribbean Sea pees-set en Darknougat-Iceblue-White-Capri Halster + touw.

En een klein beeld van hoe setjes er bij mij uit zien:
Capri/Iceblue/Navy set

Blackberry/Mauve set

Navy set

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om ook een keer zo'n topic van Giv te zien ipv enkel leuke foto's

Bye!