Omdat ik het niet kan laten om een paar foto's te laten zien van een van de heerlijkste vakantieplekken.... namelijk Ameland!
Al een paar jaar zijn mijn ouders en ik helemaal fan van Ameland. Lekker dichtbij, maar toch echt helemaal weg. Mooie natuur, lekker bij de zee. Maar het allerleukste.... de heerlijke strandritten.
We komen nu al 3 jaar bij De Lange Dunen en elke keer is het weer genieten. Strandritten in minigroepjes, max. 5 ruiters en geweldige paarden. Superbraaf, maar wel allemaal hun eigen karakter. De sfeer is altijd ontzettend goed, dus elke keer komen we daar weer terug.
Genoeg info, hierbij even een overzichtje van onze strandritten vanaf vorig jaar december. EJL-ITP, maar dan toch anders

1. Dat was onze digitale kerstkaart van 2013
Een heerlijke strandrit gemaakt op een geweldig fjordje, Dirk. Gezellig samen met mijn moeder. 
2. In februari was ik jarig. Op mijn verlanglijstje stond natuurlijk... een weekendje weg met mams naar Ameland. In 24 uur tijd 5 uur in het zadel gezeten. Weer lekker op Dirkje, echt genoten!

3. Door de oortjes van fries Maaike (Een van de 'shadows')

4.

5. En nu weer een heerlijke rit op Ameland gehad! Deze keer op een Tinker, Max. En wat is dat ook een geweldige pony!

6. Galopje, de horizon werd een beetje vaag door de vaart, dat zie je aan mijn haren ook wel!

7. Nog n stukje galop!

8. En weer een foto met mijn moeder erbij!

9.

Zoals jullie waarschijnlijk wel zien, heb ik ook dit keer weer genoten van de heerlijke rit! Het is elke keer weer genieten om hier te rijden!
Bedankt voor het kijken! Ik zou een reactie heel erg leuk vinden
Alvast een gelukkig 2015 allemaal! 
heerlijke plek.