Afgelopen 8 december had ik een shoot gepland staan van InvisibleHorse(chelle_dora op bokt), en deze shoot stond al een paar weken gepland. Omdat ze helemaal vannuit het hoge noorden naar Limboland moest komen wilde ik het niet afzeggen voor n beetje regen, het bos was tenslotte alleen die week nog mooi, want erna is het heel guur en grauw geweest en nu is alle kleur weg.
Totdat ze uit de trein stapte was het schitterend weer, zonnetje, blauwe lucht enz, maar toen begon het te gieten

Toch maar opgezadeld en op pad gegaan en ondanks de regen ben ik enorm blij met de foto's! Andor was een beetje hyper omdat hij op dit pad vaak mag galloperen, maar toen hij er eenmaal stond ging het prima en was hij een voorbeeldig model!
Aanschouw de foto's!
Helaas is de kwaliteit wat achteruit gegaan door de regen maar vind het alsnog geweldig! En ik heb ze van FB gehaald dus dat is ook niet helemaal ideaal

*Ja ik weet dat hier 1 beugel langer lijkt dan de ander, maar ze zijn toch echt gelijk en ik zat ook niet scheef, ik denk dat hij hier gewoon met 1 been op rust stond.
En ja je ziet het goed, hij heeft een kroontje op zijn kont

Chelle wil me de rest van de foto's niet sturen omdat ze ze te slechte kwaliteit vind dus jullie moeten 't hier maar mee doen haha

Ik heb in ieder geval ondanks de regen een leuke dag gehad en hoop dat jullie de foto's net zo leuk vinden als ik

En Andor en ik wensen jullie ook nog fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!