) en drukte vandaag dan eens foto's gemaakt van onze kleine bengeltjes! De 4 die bij mij staan zijn inmiddels lekker fit!
(voor de mensen die het verhaal nog niet kennen maar evt. interessant vinden en het leuk vinden om het verschil te zien met hoe de pony's er eerst uitzagen ; [ITP] Paardenmarkt Hedel; met volle trailer terug..oepsie )
Beertje en Dauntless beginnen inmiddels al wat tammer te worden, Dauntless vandaag pas voor de 2e x kunnen pakken maar hij begon na een paar minuten zelf al zooo lief contact met me te zoeken en zocht ook echt steun bij me toen mijn 3 jarige het nodig vond om even als 'n malloot de wei door te racen samen met m'n hond
Nou eerst maar eens een blije foto van Harrie the Second

Jaja en daar ging het baasje van de kudde, heethoofdje

Harrie doet gezellig mee!

Zelfs obesibaby Bram heeft een rondje meegerend!

Ziekie, Harrie en Beertje

2 vriendjes

Hahaha die stomme kop van Riley (mijn hondje)

Haar, waar ga je met die pony heen? Bolliewollie

Hij is zooo inimini
(lieve Dauntless, ongeplande poowny nummer 7
)
Met obesibaby Bram en Dauntless

Aah en ook zonder halstertje bleef Dauntless voor t eerst staan!

deze vind ik zo cute
En deze had ik ook al in het vorige topic geplaatst maar aangezien ik helaas door tijdgebrek niet heel veel bij Sugar en de broertjes kom heb ik geen andere recente foto

En nog een van de hele groep bij mij, lekker aan het ontbijt

Hopelijk binnenkort ook eens wat foto's van de andere 3, de broertjes hebben allebei een antibiotica kuur gehad omdat ze tegen een longontsteking aanzaten en krijgen nu nog slijmoplossers, hopelijk zijn ze dan snel weer opgeknapt
Sugar is ook een beetje verkouden maar niks ernstigs gelukkig en hoeft ook geen medicatie!