Begin november kwam ik op een evenement een kennis van vriendin tegen, we praatte wat en toen viel ineens het woord 'Wij gaan vanmiddag een pony halen'. Ik vroeg wat de plannen zouden zijn met de pony maar dat was nog niet bekend. Dat kon van alles zijn.
Ik vroeg meer informatie, leeftijd ervaring etc. bleek het ineens aan mijn 'eisen' te voldoen voor als ik weer een paardje wilde gaan kopen. Zo groen als gras, 4,5 jaar. Perfect! Ik zag een foto en was op slag verliefd maar op dat moment wilde ik geen pony kopen. Ik vroeg of ik een seintje mocht krijgen als ze verkocht zou worden, volgen jaar ofzo.
Dit werd een heel stukkie eerder, ik hield het af. Nu nog even niet.
Echter kreeg ik de pony niet uit mijn hoofd dus gaan kijken of het klikt, ja het klikte. Toen later een keuring, ja goed gekeurd.. Dus dan besluit je dat het zo moet zijn.
Gisteren was het dan zo ver, gisteren werd ze keurig op tijd afgeleverd

Hier wat foto's van aankomst en kennismaking

Helaas is er veel regen gevallen dus een gedeelte van de bak is water, maar daar geeft ze niet om hoor.

Allemaal geschrokken van een zwaan:

Deze prachtige pony draagt vanaf nu de naam Gwenhwyfar, maar de roepnaam is Gwen

Nu loopt er een 3-tal prachtige Cobs bij Dyonne
Zoo hee, ik snap waarom je niet kon wachten! Wat een plaatje! Veel plezier met haar!