Het zou nog echt kunnen he?
maar nee, wij hebben ons nieuw ponytje Paulientje eens goed verwend.
Paulientje, aka Anouk (op stamboek)
2,5 jaar (20/05/2012)
A pony
Palomino
Vader; de beukenallee's silence
Vadersvader; ysselvliedts sven os
Aangezien wij een eigen plekje hebben gevonden waar de paardjes, Elina en Djune, naar huis kunnen, zochten we nog een kleine pony bij. Om Djune te vergezellen als ik bezig zou zijn met Elina...
En eentje waar mijn mama, die een beetje bang heeft van paarden, mee kan bezig zijn (lees borstelen
) Na wat speuren op internet gingen we naar een fokker van Shetjes kijken. Papa was al snel van het oordeel dat het te klein was en ik moest iets groters zoeken; Een welsh A pony'tje zou het dan worden. Al snel vond ik haar op kapaza..
Ze zal dan ook vanaf maart mee verhuizen met mijn andere pony's naar ons nieuwe huis! Zo stond ze op kapaza

Na wat telefoontjes toch gelijk die avond naar Limburg gereden, in de donker (1uur van ons vandaan). Daar stond ze al klaar, Oh wat vond ik haar mooi.
Ze was wel een beetje bang, maar niets om ons zorgen over te maken. We kregen ook nog een 7 andere tal pony'tjes te zien, maar ik was toch verkocht aan haar mooie lieve hoofdje!
en natuurlijk haar kleurtje!!
Een foto van die avond

In het weekend nog eens terug gereden, om haar eens voor te stellen aan papa (die die avond toen niet mee kon).
Hij vond haar ook gelijk erg leuk. Ze was verkocht, binnen 2 weken zouden wij haar ophalen! In die weken ben ik wel 4 keer in de paardenwinkel geweest met mijn mama en dit hadden we allemaal al voor haar liggen, nog voor ze kwam!

De dag dat we haar gingen halen, had ik enorm veel zenuwen.
had er zelfs een pilletje voor moeten innemen. Maar alles was enorm vlot verlopen. Voor we vertrokken
Op de trailer

Net aangekomen

De volgende dag werd ze samen met de kudde gezet, een Ijslander en een andere A pony.
Dat ging echt onzettend goed!
Na 10 min stond ze met z'n driëen naast elkaar te grazen! 

Vandaag, de derde dag bij ons, boekte ze enorm veel vooruitgang.
Ze heeft voor de eerste keer dekentjes om gehad, om te passen en al haar andere spulletjes, zoals getjes.
ze deed dit zo ontzettend braaf, echt niet normaal. Na het passen, hebben we nog wat in de weide gespeeld. Ze volgt ons echt al heel er goed (los) en als we lopen, loopt ze ons ook echt achterna. Heel lief!!! Miss fotomodel!

Wel jammer van het slechte weer de laatste dagen, echt geen fotoshoot weer!
Vinden jullie haar ook zo'n schatje!?

Nee uhm, we gaan haar wel beleren... En zelfs misschien ook wel voor de kar. Ze is gewoon zo ontzettend braaf en laat alles zo gebeuren.