De reden waarom was helaas wat minder:
[IM] for the love. you have to let go, mis you
We hebben er desondanks een mooie dag van gemaakt en volop van genoten.
Modesta zou Mo niet zijn als er niet iets een klein beetje mis zou gaan, ze had weer een onverklaarbare paniek reactie met het opzadelen en steigerde waarna ze haar evenwicht niet meer kon bewaren en liet zichzelf als het ware op haar rechter bil vallen. Gelukkig heeft ze hier zelf niets aan over gehouden maar mijn zadel is wel licht beschadigd en ik stapte wat gespannen op

Eenmaal op het strand liet ze zich echter weer van haar beste kant zien en ze was zooooo ontzettend braaf. Ze liet zich niet gek maken door de andere paarden en was super fijn controleerbaar ondanks haar vrolijke enthousiasme, want dat was ze

Ik vermoed zomaar dat er nog wel een topic van komt want heb nog niet alle foto's en filmpjes binnen.
Wil alle lieve mensen die mee waren ontzettend bedanken voor alle inzet en gezelligheid, iedereen heeft eraan bijgedragen deze dag onvergetelijk te maken!
En nu maar op naar het voorjaar want dan gaan we weer

Ons vervoer was natuurlijk ook helemaal top:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 621708a987
Ontzettend luxe en fijn dat dit zo geregeld kon worden!
Ook hadden we 3 fotografen bij, gezellige dames en lief dat ze deze dag voor ons vast wilden leggen!
1.

2.

3.

Sinds we in januari van stal veranderd zijn wordt Mo steeds gespierder! Zie die nek

4.

5.

6.

Groepsfoto

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

Vriendlief was ook mee en heeft Femke even geholpen met Dinky africhten