[ITP] Mijn grote My Little Pony @ Landgoed Mariënwaerdt!
Maar nu ik alle foto's binnen heb kon ik het toch niet laten deze dan ook even te showen!
1

Het idee kwam van Femke, om een fotomeeting te organiseren, maar op een andere manier dan de meeste shoots.
Namelijk een rit over Landgoed Mariënweardt, met onderweg verschillende locaties om foto's te maken.
Per toeval kwam ik dit topic tegen, waarin Femke haar idee uitgelegd had met de vraag of er animo voor was.
En ja, dat leek mij erg gaaf! Opgegeven, en wij mochten mee!

Voor mij en [naam] was dit onze eerste fotomeeting via Bokt, best een beetje spannend

Maar echt, Femke, je hebt dit top geregeld, een dikke pluim!

[naam] zelf is overigens een 5-jarige, springgefokte KWPN merrie. En wauw wat heeft m'n meisje zich braaf gedragen! Wat was ik trots

De meeste was het ook vast al opgevallen dat mijn haar een nogal opvallend kleurtje heeft

Onze middaggroep bestond uit
En ladies, wat was het verschikkelijk gezellig

De rit veel gelachen, en heerlijk gekletst! Bedankt daarvoor!
En uiteraard de fotograven die mee waren, maar liefst 8 stuks!

Zo... Ja... Dat was een hoop werk

We hebben verzameld bij de Paardenheerlijkheid, waar we de paardjes klaar konden maken voor de rit!
Heerlijk gereden in deze prachtige omgeving, echt wauw!

Deze foto is van Beaufocus, maar het watermerk is niet zo goed zichtbaar

Ik heb genoten, paard heeft genoten, en we hebben een heeeerlijke dag gehad met prachtig weer!
Nogmaals iedereen bedankt! De fotografen voor de prachtige foto's, de meiden voor de gezellige rit, het landgoed en alle andere die dit mogelijk gemaakt hebben, en nog even een bedanktje naar Femke in het bijzonder