Misschien kennen jullie Femme nog wel..
[ITP] Femme.. Mijn eigen droom pony!
[ITP] Femme, een ruime maand verder!
[ITP] Femme, nog een paar maandjes als puppy-pony!
Maar sinds kort is ze... Beleerd! Ik ben zó trots op hoe het gaat. Femme is zo super relaxt en denkt zo goed met me mee. Ik had me geen betere pony kunnen wensen. Samen volgen we de Parelli Methode en spelen we nu zo'n beetje op level 2. We doen het allemaal lekker rustig aan. Ik heb er inmiddels zo'n beetje 10 keer opgezeten. Ik wil jullie graag laten meegenieten van onze afgelopen maanden. Het is onmogelijk om in 15 foto's een compleet beeld te geven (want ik heb ook maar een paar 1000 foto's van haar

We hebben samen Parelli les en zette online nog wat puntjes op de I. Femme is een echte friendly koningin.

Yoyo-game.

Daarna zat ik voor het aller aller eerst op Femme! Het gevoel is onbeschrijfelijk om voor het eerst op je eigen pony te zitten. Iets waar ik zo lang naar uit keek! En Femme deed het gewoon. Femme wilde wel kriebels, dan stond ze wel voor me stil

Dit is de 2de keer op Femme. We maakten veel gebruik van point to point. Voor Femme was dit erg duidelijk. Binnen een mum van tijd liepen we los (en lichtelijk stuurloos

Dit zou ongeveer de 4de keer zijn dat ik er op zit. We maakten veel gebruik van treintje rijden met een stalgenootje en haar pony. Zo maakten we ook onze eerste drafpasjes

Tussendoor kreeg Femme lekker vrij, gingen we grondwerken of ging ze mee als handpaardje door het geweldige bos.

Gister hadden we weer les en zijn we verder gaan oefenen met Sideways, circling game en het rijden.

Ik had mijn nieuwe barebackpad binnen gekregen, dus die wilde ik natuurlijk graag in de les testen. Ik vond het lichtelijk spannend op mijn half-beleerde pony, maar het ging geweldig. Het Parelli rijden is voor mij compleet nieuw, wat nog wel eens voor verwarring zorgt, maar door de lessen gaat dit vast goedkomen. Zo heb ik mijn teugels nog wat te kort zie ik op de foto's.
De one-rein-stop testen

Voor het eerst konden we meer dan 4 pasjes draven! Hoe trots kun je zijn?!

Reacties vinden wij leuk! Houden jullie het lief?