Vandaag is een vriendin van mij foto's komen maken van Hinde. Hinde is een 2,5 jarige merrie van Broere Obelisk x Olivi, ze meet nu ongeveer 1.61m. Ik ben onwijs blij met de foto's en zit na te denken om er 1 uit te vergroten. Ik heb Hinde nu net een maandje en ben onwijs blij met haar. Voor de foto's een hoofdstelletje in gehad en dat deed ze ontzettend braaf! zie hieronder de foto's.
Wat een prachtig paardje, maar idd zonde van het hoofdstel, ze heeft zo'n prachtig fijn koppie, daar hoort een fijn hoofdstel om, of liever nog helemaal niets.
Maar hier ga je wel onwijs veel plezier van krijgen
Oh wat is deze al "af " voor d'r leeftijd. Mooi hoor!
Kentaro
Geplaatst: 07-11-14 09:41
Ik vind de derde onwijs leuk om uit te vergroten! Wat een pracht paardje, kan me voorstellen dat je daar blij mee bent! Ik vind de neusriem ook te veel aanwezig op dat prachtkoppie......
@ Hoogendroog: Heel erg bedankt voor je aanvullende reactie, hier heb ik heel erg veel aan. Op keuringen wordt het paard aan de hand voorgesteld in draf etc. Dit zou ik inderdaad niet met ketting doen. Maar standfofo's? Ik zie hier het probleem niet van. Graag hoor ik van jou wat er zo schadelijk is aan standfoto's met ketting.
Knakker
Geplaatst: 07-11-14 13:58
mooi paard hoor, zeer luxe van type en mooie ruime bewegingen. Lijkt een belofte voor de toekomst, veel succes !
Wat een echte Obelisk, prachtig, heel erg herkenbaar, houding, draf, galop mooie hoofd en nek en dat lieve oog. Hier ga je heel veel plezier nog van hebben. Kom ook eens in het Obelisk topic kletsen, daar zijn meer van deze mooie paarden te zien.
Die van mij was ook op elke leeftijd al zo "af".
Ik zou er niet zo'n groffe dikke neusriem op doen op zo'n mooi koppie
yeentll
Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-14 17:53
@ Fargo: dankjewel! Ik heb inderdaad al een aantal keer gereageerd in het Obelisk topic, maar het lijkt een beetje dood te bloeden nu, haha.
Ze doet me onwijs aan de mijne denken, die is dit voorjaar overleden. Krijg spontaan heimwee, dat achterbeen, die galop en dat lijf, zooo bekend.. Het zijn met de juiste ruiters hele stoere, dappere maar toch gevoelige, intelligente paarden die je als ruiter kunnen "lezen" zodat je al iets doet zonder dat je er om gevraagd hebt. Heerlijk paard waar je d'r niet zomaar weer eentje van hebt.
Mooie fotos van een leuk paard ! Wat is ze al af voor een 2,5 jarige ;wees maar ''voorzichtig'' met haar ,ze is nog zo jong ! Veel plezier en succes samen !!